חולצה
ע ענתבר New member 21/4/04 #1 פו הדב התחלתי בהכנת עוגת יום ההולדת של בני (בן 4). והנושא הפעם "טיגר וחבריו" (כל ילד ואהבותיו). הגוף של טיגר
פו הדב התחלתי בהכנת עוגת יום ההולדת של בני (בן 4). והנושא הפעם "טיגר וחבריו" (כל ילד ואהבותיו). הגוף של טיגר
ע ענתבר New member 21/4/04 #6 טיגר - הכוכב!!! במהלך העבודה קצת שכחתי מהמצלמה אז לא ממש מפורט. את הפסים של טיגר אשלים היום.
ע ענתבר New member 21/4/04 #15 תודה, אבל אני עושה הכל במסגרת השעורים עם המורה כך שאני מתלמדת כמוכן. אין פה כשרון!!! בתמונות אלה אני מנסה להעביר לכן קצת ממה שאני לומדת כדי שתרוויחו גם אתן.
תודה, אבל אני עושה הכל במסגרת השעורים עם המורה כך שאני מתלמדת כמוכן. אין פה כשרון!!! בתמונות אלה אני מנסה להעביר לכן קצת ממה שאני לומדת כדי שתרוויחו גם אתן.