פותחת שרשור על עצמי...
באמת אפשר לומר שחזרתי לעצמי פחות או יותר מאד מפריעה לי שאני לא הולכת למכון אבל אין ברירה ו"נאכל את מה שבישלתי לעצמי" אתמול הייתי בטיסה ומה שטוב שבמנות הצוות יש מגוון של ירקות ותמיד בצד איזה אויב (זה הצד הלא טוב) עוגיה עוגה ולפעמים לפעמים חטיף אנרג´י אז אתמול בטיסה אכלתי סלט לארוחת בוקר ונשנשתי עוגיה קטנה צהריים כנ"ל ופתאם התגנב לו איזה חומוס ולחמניה קטנה ועוגיה הגעתי בערב הביתה ואכלתי קערית קטנה של אורז עם ירקות קצת התבאסתי מעצמי על העוגיות חוץ מזה שזה לא מוסיף לי הרבה תזונתית גם זה עושה לי "רע באוויר" הפחמימות והסוכר אז נראה לי שאני אאצץ הצעה של אחת הדיילות להביא שקית עם ירקות חתוכים (שזה בעצם מה שהיא עשתה וכמה פרוסות לחם קל שאפילו אפשר לחממם בתנור במטוס) אז זה בדיוק מה שאני יעשה מחר נקודה. ספורט- הלכתי המון בימים האחרונים גם בשביל הספורט וגם בשביל סידורים תיקנתי גם את האופניים שלי אז אני גם מדוושת לי לכל הסידורים וזה מוסיף לפעילות האירובית שלי היום קמץי וגשם אימים אז עשיתי תרגילים לחיזוק התחת והידיים וברגע שיפסיק אני אצא לסיבוב הליכה פה אי אפשר בגשם מפני שחל מהדרכים (שאני הולכת בהם)לא סלולות ואז יש בוץ ובלאגן יצאה לי מגילה לא מתאים לי אבל פרקתי וזה משחשוב חיבוקים ויום מקסים לכולנו
באמת אפשר לומר שחזרתי לעצמי פחות או יותר מאד מפריעה לי שאני לא הולכת למכון אבל אין ברירה ו"נאכל את מה שבישלתי לעצמי" אתמול הייתי בטיסה ומה שטוב שבמנות הצוות יש מגוון של ירקות ותמיד בצד איזה אויב (זה הצד הלא טוב) עוגיה עוגה ולפעמים לפעמים חטיף אנרג´י אז אתמול בטיסה אכלתי סלט לארוחת בוקר ונשנשתי עוגיה קטנה צהריים כנ"ל ופתאם התגנב לו איזה חומוס ולחמניה קטנה ועוגיה הגעתי בערב הביתה ואכלתי קערית קטנה של אורז עם ירקות קצת התבאסתי מעצמי על העוגיות חוץ מזה שזה לא מוסיף לי הרבה תזונתית גם זה עושה לי "רע באוויר" הפחמימות והסוכר אז נראה לי שאני אאצץ הצעה של אחת הדיילות להביא שקית עם ירקות חתוכים (שזה בעצם מה שהיא עשתה וכמה פרוסות לחם קל שאפילו אפשר לחממם בתנור במטוס) אז זה בדיוק מה שאני יעשה מחר נקודה. ספורט- הלכתי המון בימים האחרונים גם בשביל הספורט וגם בשביל סידורים תיקנתי גם את האופניים שלי אז אני גם מדוושת לי לכל הסידורים וזה מוסיף לפעילות האירובית שלי היום קמץי וגשם אימים אז עשיתי תרגילים לחיזוק התחת והידיים וברגע שיפסיק אני אצא לסיבוב הליכה פה אי אפשר בגשם מפני שחל מהדרכים (שאני הולכת בהם)לא סלולות ואז יש בוץ ובלאגן יצאה לי מגילה לא מתאים לי אבל פרקתי וזה משחשוב חיבוקים ויום מקסים לכולנו