פותחת שרשור על עצמי...

ס ו ז א ן

New member
פותחת שרשור על עצמי...

באמת אפשר לומר שחזרתי לעצמי פחות או יותר מאד מפריעה לי שאני לא הולכת למכון אבל אין ברירה ו"נאכל את מה שבישלתי לעצמי" אתמול הייתי בטיסה ומה שטוב שבמנות הצוות יש מגוון של ירקות ותמיד בצד איזה אויב (זה הצד הלא טוב) עוגיה עוגה ולפעמים לפעמים חטיף אנרג´י אז אתמול בטיסה אכלתי סלט לארוחת בוקר ונשנשתי עוגיה קטנה צהריים כנ"ל ופתאם התגנב לו איזה חומוס ולחמניה קטנה ועוגיה הגעתי בערב הביתה ואכלתי קערית קטנה של אורז עם ירקות קצת התבאסתי מעצמי על העוגיות חוץ מזה שזה לא מוסיף לי הרבה תזונתית גם זה עושה לי "רע באוויר" הפחמימות והסוכר אז נראה לי שאני אאצץ הצעה של אחת הדיילות להביא שקית עם ירקות חתוכים (שזה בעצם מה שהיא עשתה וכמה פרוסות לחם קל שאפילו אפשר לחממם בתנור במטוס) אז זה בדיוק מה שאני יעשה מחר נקודה. ספורט- הלכתי המון בימים האחרונים גם בשביל הספורט וגם בשביל סידורים תיקנתי גם את האופניים שלי אז אני גם מדוושת לי לכל הסידורים וזה מוסיף לפעילות האירובית שלי היום קמץי וגשם אימים אז עשיתי תרגילים לחיזוק התחת והידיים וברגע שיפסיק אני אצא לסיבוב הליכה פה אי אפשר בגשם מפני שחל מהדרכים (שאני הולכת בהם)לא סלולות ואז יש בוץ ובלאגן יצאה לי מגילה לא מתאים לי אבל פרקתי וזה משחשוב חיבוקים ויום מקסים לכולנו
 

רוית30

New member
../images/Emo160.gifאין עלייך פשוט אין../images/Emo24.gif

המודעות, הפתרונות היצירתיים, ההקשבה לגוף, שילוב הספורט באורח חיים מעופף כמו שלך... פשוט מעורר הערצה! כל הכבוד!
 

גילה 28

New member
יום מקסים גם לך והאוייב בטיסות.....

אף פעם לא גדול מדי לא ככה?????. אלא אם לוקחים אויב נוסף. ובובה.....כמו במסר הפרטי.......אפילו שיש את הדברים הקטנים שלא עושים הכל פרפקט, זה נשמע כאילו הרוגע נשפך לך מהאוזניים וזה דווקא דבר מעולה לדייטה וגם לנפש
 
סוזאן../images/Emo140.gif

עם ראש בריא כמו שלך אין תחרות.... כיף לקרוא אותך...בהצלחה בהמשך
 
סוזאן,כף לשמוע שאת על המסלול!../images/Emo160.gif

בכל המובנים. פירות את אוהבת? כי נראה לי שגם להצטייד תמיד באיזה 2 תפוחים זה טוב ולא מסובך.
 
מנות חמות

לדעתי זה פיתרון טוב מדי פעם אבל לא באופן קבוע ויומיומי המנות מכילות הרבה חומרים משמרים/צבעי מאכל למיניהם
 

ס ו ז א ן

New member
אני גם לא בעד מנות חמות

יש לי רגישות לסודיו גלוקומט או איך שקוראים לזה גם באבקת מרק אני לא משתמשת ותודה על הפירגון למחר אני כבר אארגן לי שקית ירקות ו2-3 פרוסות לחם
 
סוזאנה ../images/Emo13.gif

מדהימה את
בקשר לחטיפי אנרג´י - ניסית חטיפי גרנולה ? יש של קוואקר וחלק הם דלי שומן, ובכמה טעמים. ירקות מבושלים - עליתי על פטנט מכינים מעט מרק ירקות (חצי כוס זה כבר הרבה) ושמים בתבנית לתנור לוקחים את הירקות שרוצים, שמים קצת שמן זית, מלח גם ושום כתוש ושמים בתבנית (כן על המרק...) ומכניסים לתנור עד שהירקות מוכנים יוצא מעדן הירקות לא נדבקים לתבנית בגלל המרק ירקות והם גם לא טובעים בו השמן זית ושאר התבלינים נותנים טעם
 

boolee

New member
סוזאן ../images/Emo24.gif

לא להאמין כמה שאת מודעת למה שקורה סביבך ולוקחת את עצמך בידיים מיד, בלי הנחות. כל הכבוד. עוגייה פעם ב... זה לא נורא. אבל פעם ב... ולא כל פעם
 
למעלה