פושפושית יקירתי...

יערית

New member
פושפושית יקירתי...

רק בבקשה ממך... יש כ"כ הרבה תאוריות באויר,תשתדלי לצמצם אותם בתואריות אישיות שלך בלבד(מכל הלב), כי להכליל את רוב הנשים בדעותייך לא מסתדר כ"כ .... או קיי קרידה? יערית-נוטשת את הזירה החמה...
 
למעלה