פורש טלית...

פורש טלית...

בוקר חדש פורש טלית של הס , יום שמש מערטל נשמות בחשש , קול פתיחת מגירה נשמע שלוות הלב נוגע ...... <>
 
בוקר של תפילה...../images/Emo42.gif

כאשר אנחנו מאוחדים, אנחנו חזקים כאשר אנחנו מפולגים, אנחנו פגיעים כאשר אנחנו מחושלים, אנחנו שורדים כאשר אנחנו נמוכים, אנחנו נכשלים ביום זה אשא תפילה לאיחוד ביום זה אשא תפילה לנינוחות ביום זה אשא תפילה לאחווה ביום זה אשא תפילה לאהדה ביום זה אשא תפילה לאהבה הגדולה.. כאשר אנחנו אוהבים, אנחנו עיוורים כאשר אנחנו שונאים, אנחנו עירניים כאשר אנחנו אוהבים, אנחנו נותנים כאשר אנחנו שונאים, אנחנו מצולקים אעדיף את האהבה האחווה והאהדה אעמוד לצד חבריי בכל מצב ואחפש לי נחמה ושלווה בחייק האהבה אקווה שהשנה היא תחייך ותחבק את עולמי בלבי אשא תפילה שזו תהיה השנה הכי נפלאה שאדע..
 
פותח צוהר...

פותח צוהר אל חדרי הלב רוצה לומר עד כמה אני אוהב, השמש מכה על ראשי ילדים ונשמותינו לעד מאוחדים. מביט מהחלון אל הרקיע ביחד כמו שני ציפורים נרקיע, מתערטלים יחדיו במעיין הנעורים ללא חשש וללא הרהורים. צופה בך מרחוק וחיוך על שפתיי יודע שהשאלה היא לא האם אלא מתי, מצפה בשקיקה לרגע הנכסף בו תתני לי לעבור את הסף.
 
למעלה