פורנו

נEלי

New member
פורנו

אוקיי, השאלה הזאת מופנית בעיקר ללסביות, כי ברור מה הדיעה של גברים על פורנו. מה אתן חושבות על פורנו? אני קצת בדילמה - מצד אחד גורמים לאישה להיות אובייקט, דבר שאנחנו (או לפחות הפמיניסטיות שבינינו) נלחמות בו. מצד שני אני חושבת שזכותה של כל אחת (ואחד) לעשות בגופה מה שהיא רוצה - ונשים שמעוניינות להציג את הגוף שלהן בתמונות, אז סבבה - ובדרך הן גם עושות לנו קצת טוב. או אולי צריך להבדיל בין פורנו לסבי, שלפי מה שהבנתי לא מנצל נשים לרעה כמו שמנצלים בפורנו רגיל.
 

DJNYC

New member
מה הדיעה הברורה של גברים?

ותתפלאי לדעת דווקא כמה נשים מזמינות פורנו, וכמה נשים אוהבות פורנו. ומי אמר לך שנשים מנוצלות בפורנו? מעבר לזה שזו בחירה שלהן, הן גם עושות המון כסף, חלקן אפילו החליט לפתוח חברות הפקה בעצמן (ג´יל קלי לדוגמא) ומי שמנוצל בתור אובייקט הוא דווקא הגברים בפורנו סטרייטי שם הם משמשים בתור זין ולא יותר. ומה עם פורנו של גייז? הגם שם יש ניצול לרעה של נשים? או ששם אין ניצול בכלל? ונקודה אחרונה בקשר לפורנו לסבי.. זה בד"כ אותן נשים שמשתתפות בפורנו רגיל (ברוב המקרים) עד כאן, 60 שניות על פורנו.
 

.m

New member
אמנם אני לא לסבית, אבל...

מעולם לא צפיתי בפורנו לסבי, כך שאנני מתיחסת אליו כלל. ועכשיו: קודם כל נבהיר שהתפיסה לפיה נשים פחות נהנות ממין מגברים היא לא נכונה. ואז נשאל מה בדיוק הופך הצגת נשים בפורנו לאובייקט, יותר מהגברים? האם נשים לא עושות את זה מרצונן החופשי? האם יש הבדל בין זה לתחרויות יופי?
mai
 

שמנתולה

New member
פורנו

דעתי על פורנו חיובית ביותר! (דעתי על כל דבר מעורר מינית חיובית) ניצול נשים? לא נראה לי, כל עבודה מכבדת את בעליה.
 

Yaniv-DC

New member
האם ציינתי כבר

שלמרות היותך שומו שמיים אישה, ועוד אחת שאיננה חובבת גברים (במיטה לפחות), אני מת עלֶיך?
 

EyeSeeYou

New member
אני חושב שזה סבבה

פורנו לא חייב להיות לסבי או סטרייטי יש גם פורנו הומוסקסואלי. אני לא רואה בעיה עם זה, זו תעשייה שלמה שמגלגלת מליונים, וקשה לי להגיד שזה מנצל מישהו - אלא אם כן מדובר בשוק שחור מאפיות וכאלה כמובן.. השאלה היא אחרת, אם זה לא גורם לנו לאיזה השפעות פסיכולוגיות (גברים, נשים וילדים) לגבי מין בכלל, לגבי הדרך להשיג אותו, הדרך לעשות אותו ולגבי יחסינו למין השני או לאותו המין. אבל זו כבר שאלה שמחקרים רבים הראו תשובות שונות עליה. בסך הכל אני אומר שפורנו זה סבבה, יש רמות שונות שלו, כל אחד וכוח הסבילות שלו. מי שלא רוצה להשתתף שלא ישתתף, ומי שלא רוצה לצפות שלא יצפה - החוק החדש האוסר שידור פורנו בטלוויזיה הוא לדעתי שערורייתי ועצוב.
 

נEלי

New member
וואו, הלוואי עליי לחיות בעולם שלכם

כי בעולם שבו אני חיה מנצלים הרבה מאוד נשים ומאלצים אותן להשתתף בסרטי פורנו בניגוד לרצונן. בגלל זה יש תעשיית פורנו לסבית - ע"י לסביות ובשביל לסביות, כדי ליצור פורנו שלא נכפה על המשתתפות בסרט.
 

EyeSeeYou

New member
שוב

אני לא מדבר כרגע על תעשייה שחורה של ניצול קטינים וכל מיני אסיאתיות או מזרח אירופאיות רעבות ללחם. בהתייחסי לפורנו אני מתייחס לסוג המוכר והלכאורה "רשמי" זה שמקבל את הלגיטימציה הממסדית ומשודר בערוצי טלוויזיה, ולא זה הנמכר בשוק בתאילנד ונראה איך מחרבנים על בחורה. אני באמת חושב שגברים ונשים הנכנסים לתעשייה הזאת, דהיינו הלגיטימית, רשאים לעשות זאת, אני לא רואה בכך ניצול מכיוון שיש בידיהם את האופציה שלא להשתתף בכך. אני מכיר בעובדה שהרווחים שנעשים על ראשיהם ייתכן וגדולים יותר ממה שהם מקבלים, כלומר יש איזה סוג של קיפוח אולי. אבל בתעשייה הלגיטימית, אני לא רואה סימנים של ניצול ממשי, לא זכורים לי מקרים בהם שחקנית פורנו אויימה ברצח אם לא תתפשט, למעשה רובן מאוד מחוייכות...גם מחוץ להקשר הפורנוגרפי, וכך גם הגברים. כל הקשור בפורנו המנצל ממשית קטנים, נשים סוסים ושאר אוכלוסיות חיות ומעוטות יכולת הוא פסול בעיני לחלוטין.
 

שמנתולה

New member
סליחה על הרצינות אבל

למה לא יתכן ניצול בפורנו לסבי?! לסביות הן כולן מקשה אחת של נשים השואפות לעולם טוב יותר?! לא נראה לי. בכל מקרה אני כמובן נגד כל ניצול וכפיה ותשובתי התייחסה לפורנו חוקי בו כל המשתתפים עושים זאת מרצונם.
 

Liroy25

New member
אני מאמין שקיימת השפעה מסוימת

אך היא לה בהכרח שלילית. אני מודה ומתוודה שיש לי משיכה לסרטי פורנו. (כולם: "We love you Liroy") יש לי בן זוג נפלא וחיי סקס מדהימים אבל זה לא מונע בעדי פעם בכמה זמן להציץ אל חברי הפעילים, לדרוש בשלומם ולאפשר להם לסחוף אותי אל עולם הפנטזיה הרטוב. זה נשמע אולי קצת מוזר אבל דווקא סרטי הפורנו השונים הם אילו אשר עזרו לי לעצב וללמוד מה באמת אני אוהב במיטה והעשירו את עולם הדמיון שלי. כך שאני דווקא רואה בהם את הצד החיובי.
 

EyeSeeYou

New member
אני מסכים איתך ../images/Emo45.gif

אבל אנחנו שייכים לסוג חשיבה מסויים (שמושפע מדברים כמו מעמד, השכלה וכו) שאכן לוקח את החיובי ונמנע מלקחת את השלילי. רק שבניגוד אלינו קיימים אלה אשר לוקחים את השלילי, את ההתנהגות הבוטה אולי תוקפנית, את הזילות של יחסי המין מול אהבה.. שוב מחקרים כאלה לא חסרים, על ההשפעה של סרטי פורנו ואלימות על נוער ומעמדות שונים.
 

judyr

New member
פורנוווווו...

אהמממממ אההמממממממ כאילו איזה כייף להיות מעל הגבר שלי.... כשברקע בחלק העליון של הפריים בטלוויזיה יש לו סרט פורנו... ולדעת שאומנם זה מחרמן לאללה... אבל לא משנה כמה ומה עושים שם בטלוויזיה.... אף אחש לא עושה את מה שאנחנו עושים האחד לשניה
אז קדימה מה זה משנה נשים גברים... כל מה שמוסיף לאווירה קדימה צעד
 
למעלה