פורטים לשידור וובקאם עם לינקסיס

ranzz

New member
פורטים לשידור וובקאם עם לינקסיס

שלום לכולם, שם הראוטר הוא BEFW11S4 של לינקסיס ובדקתי באתר PortForwarding.com איך מבצעים פתיחת פורטים, דיי טריוויאלי מן הסתם וביצעתי הכול כמו שצריך. אני משתמש בתוכנה U-Broadcast לטובת שידור ה-Webcam על גבי HTTP Server שהתוכנה מתיימרת לפתוח... השתמשתי בפורט 8080 ופתחתי אותו כמו שצריך למחשב הרלוונטי בראוטר אבל כלום... אי אפשר להיכנס ואין לי מושג למה. בגדול הפורט פורווארדינג כן עובד כי אני מצליח לקבל HIGH ID במיול. את הזון אלארם במחשב כיביתי. מדובר על XP SP2 והפיירוואל המובנה סגור גם הוא. יש למישהו רעיון? אגב אם התוכנה היא החולייה החלשה אין לי בעיה להחליף. אני צריך את הדבר הכי פשוט שיש והיא חינמית אז הלכתי עליה... אם למישהו יש המלצה לתוכנה עדיפה או שיש לו נסיון איתה והיא עובדת אז שירגיש חופשי להמליץ. אשמח להצעות.
 

ranzz

New member
../images/Emo124.gifאולי נפשט?

אני "כולה" רוצה לשדר את ה WEBCAM שלי באינטרנט
 

yogevk

New member
>נסה פורט אחר אולי.

אני חושב ש8080 הוא בעייתי כי הוא צריך להיות פתוח בכל המחשבים בשביל גלישה ברשת אבל אני לא מומחה.
 

The Fireman

New member
פורט 8080 זה קצת בעייתי לפעמים

את התוכנה אישית לא ניסיתי, אני מניח שאתה מנסה לגשת לכתובת החיצונית ולא לפנימית וכמובן מוסיף את ה PORT אחריה - יעני http://80.230.XX.XXX:8080 וכו' לבירור הכתובת החיצונית שלך בלי להתעמק יותר מדי - http://whatismyip.co.il מעבר לזה תנסה לבצע telnet לפורט שקבעת בתוכנה. תוודא שהתוכנה מוגדרת נכון. אם אתה רוצה לשלול את הנתב כגורם הבעיה - חבר את המחשב ישירות לאינטרנט. אם אתה רוצה לשלול את המחשב כגורם הבעיה - נסה ממחשב אחר. תוודא שאין לך איזה פרוקסי מוגדר בדפדפן אינטרנט. The Fireman
 

ranzz

New member
ווידאתי כמעט כל מה שאמרת

חוץ מלהוציא את הראוטר מהמשוואה, כי אני מנסה לעזור למישהו בעיקר טלפונית... והבעיה היא שיש לו ADSL עם חייגן שמוגדר בראוטר ולחבר את המחשב לאינטרנט לא יעזור כי אין לו מושג איך להגדיר. בכל אופן בהחלט צריך לנסות את זה..
 
למעלה