פורום!
כן כן, יודע שדי חרשו את העניין. קראתי את כל מה שמצאתי דרך הFAQ וקצת מהחיפוש (די לא נוח!). כל מה שמצאתי היה סביב איך לנהל את הדאטה בייס.. להוסיף הודעות וכו´. אני יודע שכתבו גם מאמר על פורום, רק איפהוא? הוא לא במאמרים, לא מוצא לא בFAQ וגם לא בחיפוש... לאן הוא נעלם? מעניין אותי כרגע יותר הולך איך הקטע של הצגת ההודעות.. לולאות ענקיות? בתוך לולאות בתוך לולאות? או פשוט דרך יותר אלגנטית
כן כן, יודע שדי חרשו את העניין. קראתי את כל מה שמצאתי דרך הFAQ וקצת מהחיפוש (די לא נוח!). כל מה שמצאתי היה סביב איך לנהל את הדאטה בייס.. להוסיף הודעות וכו´. אני יודע שכתבו גם מאמר על פורום, רק איפהוא? הוא לא במאמרים, לא מוצא לא בFAQ וגם לא בחיפוש... לאן הוא נעלם? מעניין אותי כרגע יותר הולך איך הקטע של הצגת ההודעות.. לולאות ענקיות? בתוך לולאות בתוך לולאות? או פשוט דרך יותר אלגנטית