פורום!

havlaz

New member
פורום!

כן כן, יודע שדי חרשו את העניין. קראתי את כל מה שמצאתי דרך הFAQ וקצת מהחיפוש (די לא נוח!). כל מה שמצאתי היה סביב איך לנהל את הדאטה בייס.. להוסיף הודעות וכו´. אני יודע שכתבו גם מאמר על פורום, רק איפהוא? הוא לא במאמרים, לא מוצא לא בFAQ וגם לא בחיפוש... לאן הוא נעלם? מעניין אותי כרגע יותר הולך איך הקטע של הצגת ההודעות.. לולאות ענקיות? בתוך לולאות בתוך לולאות? או פשוט דרך יותר אלגנטית
 
שמע.

יש את השיטה הרקוקסיבית כמו של תפוז שהיא כמו שאמרת לולאות ענקיות על גבי לולאות דבר לא יעיל שלוקח הרבה משאבים ולא מבין למה לעשות אותו כי הוא גם לוקח הרבה יותר זמן... לעומת זאת יש את השיטה שנדמה לי שקוראים לה לינארית שלה יש rootid שנראה בערך כמו 1.2.2.4 שזה מסמל את ההודעה הרביעית של ההודעה השנייה על ההודעה השנייה של הודעת האב. משהו כזה... ואז שולפים את כל האבות "1" ולהם שולפים את כל הבנים והבנים כבר מסודרים לפי הסדר בגלל הrootid
 
למעלה