פורום נוער לקויי שמיעה - יש עתיד?

clairvoyance

New member
פורום נוער לקויי שמיעה - יש עתיד?

היי לכם. הובא לידיעתי כי הנהלת הפורמים שוקלת ובודקת כרגע את עצם המשך קיומו של הפורום. רציתי לפתוח דיון ולשאול לדעתכם - האם אתם חושבים שהקמונה שנפתחה מספיקה לצרכים שלכם? או שהייתם רוצים שהפורום הנוכחי יישאר ? מה הנימוקים לכאן או לכאן? (כמובן מדובר בפורום שיתמנו בו מנהלים, וכיום לא חסרים מתנדבים שמוכנים לנהל את הפורום). אם זה חשוב לכם - כדאי שתשאירו הודעה !
 

Catty

New member
הייתי רוצה שהפורום ישאר.

שיתנו עוד צ'אנס לפורום, מה יפסידו. פורום זה הרבה יותר "פתוח" לציבור. את הפורום אנשים יכולים למצוא במקרה. אנשים שפחות מעורבים לקהילה, יוכלו להתוודע אליה בעזרת הפורום. וקומונה זה משהו יותר סגור ואישי, לדעתי.
קול לטובות הפורום.
 

המרחפת

New member
מסכימה עם קאטי

הקומונה הוקמה כצורך מיידי, ונותנת את המענה לאותו צורך, אבל הפורום עדיף- מטרתו מלכתחילה הייתה נגישות לכל שואל. מי שאינו מכיר את הקומונה, לא ידע להגיע אליה... בנוסף לפורום יש כלים עשירים יותר מזה של הקומונה, מאמרים, קישורים ועוד.
קול לטובת הפורום.
 

LordNor

New member
לדעתי ../images/Emo26.gif

אם זה כל כך חשוב לכם שיהיה מנהל\ת לפורום בזמן הקרוב, יש צורך להפגין מחאה על כך בפורום משוב (מס' 168) - כדי לעורר את הנהלת הפורומים שתעשה משהו. בלי זה, אני יכול רק להגיד שהנהלת הפורומים פשוט לא שמה עלינו קצוץ (סליחה אם מישהו נפגע מזה אבל זה נכון לפי דעתי). אני כבר עשיתי את שלי ואף אחד לא בא לעזור ולתמוך בי בפורום משוב וחבל.
 
למעלה