פורום מקסים- צריכה עצה....

פורום מקסים- צריכה עצה....

אני לא כותבת כאן בד"כ כי אני מרגישה כרגע קצת מחוץ לעניינים התחתנתי ב- 11/9 למי שזוכר/ת... אני צריכה את עצתכם יש לי קוצר ראייה של 4.75 בשתי העיניים אני מרכיבה עדשות מגע בד"כ ולעיתים רחוקות משקפיים ביום חמישי עשיתי בדיקת התאמה לניתוח לייזר להסרת משקפיים ונמצאתי מתאימה לניתוח בשיטת לאסיק החדשה ביותר ההחלמה מהניתוח נמשכת 3 ימים בערך... אני מאוד פוחדת מהניתוח כי אני פחדנית :))) דיברתי עם 4 חברים שעשו את הניתוח ולכולם הניתוח עבר חלק ללא סיבוכים והם אומרים שהדבר שינה להם את החיים והניתוח די קליל ושווה כל שקל האם מישהו כאן עשה את הניתוח? אולי החברים שלכם עשו? ואתם יכולים לספר איך היה? האם היו סיבוכים? איפה הם עשו? כל פרט יתקבל בברכה אני נורא רוצה לעשות את הניתוח אבל הפחד הפחד תודה רבה!!!!
 
בדיוק

דיברו על זה כאן לפני כשבוע-תוכלי לקרוא את השרשור כאן.
 

Scarlett

New member
בעלי עשה את הניתוח

פעמיים בכל עין - ניתוח + תיקון, והוא ממש מאושר. איכות החיים משתפרת פלאים... הניתוחים הראשונים היו בשיטה הישנה והוא מאוד סבל (יומיים עם תחבושות על העיניים, כאבים די קשים), אבל בשיטה החדשה יותר ההחלמה לא היתה קשה, וכל הסיפור עבר ממש בקלות. זה גם אינדיבידואלי - אני מכירה מישהו שזה לא כאב לו גם בשיטה הישנה. ובכל מקרה, הוא לא מתחרט לרגע. בעלי עשה את הניתוח במכון "רואים 6-6" בבית החולים לניאדו, לפני כמה שנים.
 
מקפיצה

למקרה שמישהו שלא יצא לו/לה לענות בשירשור ההוא ירצה להביע את דעתו אני כנראה הולכת לקבוע היום תור לניתוח לעוד שבועיים והייתי רוצה לשמוע עיצות ודעות בבקשה בבקשה בבקשה סליחה אם אני מציקה
 
בעלי עשה.... הוא לא מתחרט לרגע

היה לו כמעט 12 בכל עין הוא עשה את הניתוח ברואים 6/6 בנתניה באותו יום בשתי העיניים איכות החיים שלו עלתה בהרבה הוא ממליץ בחום לכל מי שרוצה לעשות ההחלמה לא נוראית בכלל והניתוח הוא ממש קצר שיהיה המון בהצלחה
 
את יכולה לספר היכן את מתכננת לעשות

את הניתוח? מה אמרו לך בבדיקת ההתאמה? מה, ככה זה? קובעים תור למועד מיידי או שקבעת ממזמן?
 
הניתוח

את בדיקות ההתאמה עשיתי בבי"ח עין טל בת"א החלטתי לעשות אצליהם כי הם הכי מחמירים בארץ (עפ"י בדיקות שערכתי) ולמזלי יש להם גם הסדר עם קופ"ח מכבי הבדיקות נערכו במשך 3 וחצי שעות בהם בדקו את העיניים שלי מכל כיוון אפשרי נמצאתי מתאימה לגמרי לניתוח בשיטת לאסיק הם עושים ניתוחים רק ימי חמישי כך שאני רוצה (אולי) להתקשר ולקבוע לאחד מימי החמישי בהם יש מקום וכמובן..... תודה רבה!!!!
 

mayalea

New member
תקפצי לפורום "חתונות" -

מישהי בדיוק סיפרה על הניתוח שהיא עשתה שם (דפדפי מקסימום 3 דפים אחורה). היא אמרה שהיא עשתה את הניתוח בבוקר, ועכשיו היא כבר יודבת ליד המחשב ומקלידה. ולשא כואב בכלל.
 

צוקה

New member
אני עשיתי את הניתוח ואשמח לתת פרטים

במסר
לא היו לי סיבוכים בכלל ואני מאוד מרוצה מהתוצאות
 

בקילי

New member
אנחנו עשינו

גם הבעל וגם אני. אצלי נהדר, אצל הבעל קצת פיספסו בצילינדר, אבל לא ממש נורא. עליה מדהימה באיכות החיים. קצת מפחיד לפני הניתוח אבל עובר מהר וההחלמה קצרה מאד - חוזרים הביתה הולכים לישון (בפקודה - לא לשכוח לבקש כדור שינה מהרופא) עוברים את הערב (בערב כבר לא כואב) ובבוקר כבר נוהגים לבד לבדיקה.
 
למעלה