פורום מט"ח, הפורום של סוחרי המט"ח

שיהיה בהצלחה .

בשעה טובה . כדאי גם ליצור בפורום עמוד פתיחה כך שהודעותיו של כל אחד יהיו לפניו לפני כניסה לפורום עצמו . על כל פנים , בהצלחה .
 
פורום מט"ח, הפורום של סוחרי המט"ח

הפורום נפתח היום כל החברים מוזמנים להביע דעה על שוק, להעלות גרפים לשאול שאלות וכו'
 

YOS208

New member
שתיים וחצי נתוני אבטלה ארה"ב

האם נשבור היום את 1.2480 ? בשעה ארבע ובשעה שש גם נתונים חשובים, יום תנודתי לפנינו בהצלחה לכולם
 

giladgri1

New member
מה הצפי בהודעה

מה לדעתך יהיה בהודעה וכיצד ישפיע על הדולר ?
 

YOS208

New member
גלעד

צפי לתוצאות של הנתונים יש בכל אתרי הפורקס למינהם הצפי שלי שהתחזקות הדולר עוד לא הסתיימה השבוע והוא צפוי לשבור דרומה מול היורו את 1.2480 יש לציין שהצפי שלי משתנה בערך 40 פעם ביום אז קח את זה בערבון מוגבל , נכון לעכשיו הנתון יצא לא פרו דולרי אבל השוק במילא עושה מה שבא לו, בהצלחה
 
תודה חברים, היום זה היום הראשון של

הפורום אז חשוב מאד מי שיכול להודיע לכל סוחרי המט"ח
 
פורום מט"ח, נפתח היום, מזל טוב

הפורום נפתח היום כל החברים מוזמנים להביע דעה על שוק, להעלות גרפים לשאול שאלות וכו' ** אני עולה חדש מארה"ב, שם עסקתי הרבה במט"ח ועבדתי בבנקים במט"ח, גם בסקסו בנק עבדתי... אך בכל מקרה אני מבקש סליחה מראש אם אני לא מנסח את עצמי נכון או עושה שגיאות כתיב.. עד שאני ילמד טוב... בהצלחה לכולנו.
 
פורום מט"ח

יפה שיהיה במזל טוב בתקווה שהפורום יהיה נטו מקצועי וללא בילבולי ביצים כמו במחוזות אחרים. תגיד עמיאל , כאחד שמודיע כאן קבל עם ועדה שעבד בבנקים במט"ח סקסו וכדומה יש לי שאלה אליך: האמת, יש נכון בשמועות שהציטוטים שלהם הם בולשיט אחד גדול ולמשקיע הקטן (אנחנו) אין סיכוי להרויח בלונג ראן...???
 
לתלת אופן.

לפי מה שידוע לי וידוע הרבה סקסו בנק לא משחקת בשערים, שתבין זה לא איזה בנק קטן בישראל שפעם הוא חשוף יותר פעם פחות, בסקסו יש מאות אלפי משתמשים מכל העולם, יש כמעט תמיד איזון בצימדי המטבעות, והם מרווחים (והמון...) רק מהמירווחים. בכל מקרה אני עובד על מאמר שלם על ענייו החברות מה כדאי ומה לא כדאי.. עמיאל
 
למעלה