שיחקתי בו וזה גרסא פרוצה (זאת אומרת גרסא שנכנסו אליה ועשו כמה שינויים) של המשחק של דיג`ימון!!!!!!!!!!! כן כן אני מכיר טוב טוב את המשחק ההוא וגם תסתכל על האלמנטים!!!!
מה זה הדבר הדבילי הזה? זה לא שאני לא מאמין לך. אני רואה שזה לא זיוף ולא כלום, אבל אני לא מאמין שהוציאו משחק דבילי שכזה! אין שם שום דבר שקשור לפוקימון! בחיי, מפגרים הנינטנדו האלה...