למעשה בעונה הנוכחית איןבכלל ספארי רב יומיים בגלל מזה"א. אבל יש בהחלט צלילות יומיות (מסירה כמובן, אבל זה לא משנה) לאתרים שסביב פוקט וגם לאזור קו-פיפי. אני הייתי שם לפני שנה וצללתי. אמנם הראות לעיתים לא במיטבה אבל יש הרבה מה לראות והצלילות מצויינות. אם אתה רוצה עוד מידע - דבר איתי ב