מושחתים נמסתם
New member
פופינה נווה צדק
אז היינו חמישה, חלקנו הכל, סבב ראשון:
טרטר ג'ין טוניק, קוביות דג ים עם ג'לי ג'ין טוניק: מרענן וטעים.
רביולי מנגולד סלק וגבינת עיזים: עלי המנגולד שעטפו את שאר המרכיבים היו קשים לחיתוך והטעמים השונים לא התחברו.
דלעות ערמונים וקרם פרש: מספר חצאי דלעות ערמונים קטנות ויבשות. הקרם פרש בשילוב עם שמן כמהין היה נהדר וכמעט הציל אותן מגורלם המר.
סבב שני:
טרטר בקר עם אבטיח כבוש: נקרא מוזר אבל מדליק בפה, איולי חזרת חיבר נהדר.
המבורגר שרימפס: פעם שלישית שאני מזמין את המנה הזאת, שוב לא אכזבה, שתי לחמניות מאודות עדינות, קציצת שרימפס, איולי יוזו חסה ובצל מוחמץ. מעולה.
רביולי ריבת דלעת וכבד אווז: שחיתות נפלאה, רק בשביל המנה הזו שווה להגיע.
סבב שלישי:
סינטה על העצם: סטנדרטית, קצת משעממת.
ניוקי צלוי עם ניוקי שרימפס: ניוקי תפו"א וניוקי שרימפס (אני עדיין תוהה איך עושים אותם), מעניין וטעים.
פילה מוסר ים מאודה, קייל, עגבניות, חמאת מרטיני וזיתים שחורים: הדג היה עשוי נהדר, שאר המרכיבים לא הורגשו, טיפה חיוור.
קינוחים:
תפוחים צלויים וגלידת בירה: קינוח עמוס מרכיבים שכלל גם מוס שוקולד וקרמבל לתת, לדעתי היה מוצלח, לאחרים בשולחן פחות.
מרק מנגו עם סורבה גויאבה, פודינג אורז, חלב קוקוס ופירות טריים: הרבה מנגו, נשארתי אדיש.
רביעיית סורבה: קצת מיותר, שוב עומס טעמים.
כולל בקבוק יין וקוקטייל אחד יצאנו ב~1140 ש"ח, בכלל לא זול.
זו הארוחה השלישית שלי במסעדה ואני מרגיש שהיא היתה הפחות טובה שאכלתי פה. אולי מכיוון שהיינו חבורה גדולה יחסית טעמנו חלק גדול יותר מהתפריט ולא רק את המנות המובילות.
האוכל בפופינה מכוון גבוה מאוד, חלק פוגע וחלק מפספס אבל זה עדיף על בנאליות. הייתי שמח אם היה נעשה מקצה שיפורים בתפריט כי הבסיס חזק.
אז היינו חמישה, חלקנו הכל, סבב ראשון:
טרטר ג'ין טוניק, קוביות דג ים עם ג'לי ג'ין טוניק: מרענן וטעים.
רביולי מנגולד סלק וגבינת עיזים: עלי המנגולד שעטפו את שאר המרכיבים היו קשים לחיתוך והטעמים השונים לא התחברו.
דלעות ערמונים וקרם פרש: מספר חצאי דלעות ערמונים קטנות ויבשות. הקרם פרש בשילוב עם שמן כמהין היה נהדר וכמעט הציל אותן מגורלם המר.
סבב שני:
טרטר בקר עם אבטיח כבוש: נקרא מוזר אבל מדליק בפה, איולי חזרת חיבר נהדר.
המבורגר שרימפס: פעם שלישית שאני מזמין את המנה הזאת, שוב לא אכזבה, שתי לחמניות מאודות עדינות, קציצת שרימפס, איולי יוזו חסה ובצל מוחמץ. מעולה.
רביולי ריבת דלעת וכבד אווז: שחיתות נפלאה, רק בשביל המנה הזו שווה להגיע.
סבב שלישי:
סינטה על העצם: סטנדרטית, קצת משעממת.
ניוקי צלוי עם ניוקי שרימפס: ניוקי תפו"א וניוקי שרימפס (אני עדיין תוהה איך עושים אותם), מעניין וטעים.
פילה מוסר ים מאודה, קייל, עגבניות, חמאת מרטיני וזיתים שחורים: הדג היה עשוי נהדר, שאר המרכיבים לא הורגשו, טיפה חיוור.
קינוחים:
תפוחים צלויים וגלידת בירה: קינוח עמוס מרכיבים שכלל גם מוס שוקולד וקרמבל לתת, לדעתי היה מוצלח, לאחרים בשולחן פחות.
מרק מנגו עם סורבה גויאבה, פודינג אורז, חלב קוקוס ופירות טריים: הרבה מנגו, נשארתי אדיש.
רביעיית סורבה: קצת מיותר, שוב עומס טעמים.
כולל בקבוק יין וקוקטייל אחד יצאנו ב~1140 ש"ח, בכלל לא זול.
זו הארוחה השלישית שלי במסעדה ואני מרגיש שהיא היתה הפחות טובה שאכלתי פה. אולי מכיוון שהיינו חבורה גדולה יחסית טעמנו חלק גדול יותר מהתפריט ולא רק את המנות המובילות.
האוכל בפופינה מכוון גבוה מאוד, חלק פוגע וחלק מפספס אבל זה עדיף על בנאליות. הייתי שמח אם היה נעשה מקצה שיפורים בתפריט כי הבסיס חזק.