פוסט בלי נושא

RossieL

Active member
פוסט בלי נושא

ערב שבת, משפחות רבות ישובות סביב שולחן עם המשפחות לארוחת שבת ורק חיילת אחת שנשארה שבת, נאבקת במחבל ולא יכולה לו.
מחבל חמוש בסכין מצליח לדקור את הדס מלכא הי"ד אשר מותה נקבע בבית החולים לאחר מאמצים רבים לייצב את המצבה ולהציל את חייה.
הדס, בת 23 במותה.
יהי זכרה ברוך


ולצד "חגיגות הניצחון" של משנאינו, הרוצים לכלותינו, מתחילה מלחמה אחרת, מלחמה בין הארגונים, מי יקטוף את ה"פרס" ל"זכות" הבזויה לביצוע רצח זה.
דעאש מבקשים לקשור לעצמם כתרים והחזית העממית לשחרור פלסטין קורא תיגר נגדם ומבקש לנכס לעצמו את הרצח.
שני ארגוני רצח שמתווכחים ביניהם ואני עוד לא שומעת אף אחד בעולם פוצה פה/ טוויט/ פוסט/ אחר. כולם ממלאים פיהם מים!
 

RossieL

Active member
מכתב להדס

הבטחת לי שבפבואר אנחנו בדרום אמריקה, איך שיקרת לי? הבטחת לי שביום הולדת שלי אנחנו ביוון, שבחודש ספטמבר אנחנו שבוע באילת, לאן הלכת תגידי לי?
רק לפני שבוע יצאנו ביחד, אחרי שהתחננתי אליך ואמרת לי "לא אחות אל תתבאסי אני אחרי משמרת גמורה, בפעם אחרת״ איך אמרתי לך חברה שלך פגועת אהבה אם היא לא יוצאת עכשיו היא משתגעת ואת עם הלב שלך שלא תשאירי אף אחד לעולם עצוב אמרת לי רבע ל12 אצלי, ויוצאים לשעה! מי תהיה המלווה שלי בחתונה הדס? הרי הבטחנו שנהיה אחת בשביל השניה ביום הזה, אז איך זה שזה לא יקרה? מי תגיד לי ״אחות הכל טוב ה' מזמן לנו דברים יותר טובים״ תשלח לי רצף של הודעות ואני אשתגע מיזה, מי תריב איתי כי אני מסננת, מי תקרא לי לולי שפם, תצא איתי לנגבה, תבוא אלי לב״ש ותיקח אותי לספא ביום הולדת? מי תריב איתי כל שני וחמישי, תצחק לי את הצחוק הממכר שלה שמודיע לכולם שהדס בסביבה ותדבר איתי על הגבר ההוא וההוא? מי תספר לי את כל מה שעובר עליה ואני יאמר לה ״אחותי , זאת את הכל קטן עליך את הדס מלכה !״ ואיך תמיד היית אומרת לי 'מלכא יחופרת' מי תשלח לי כל בוקר 'התחלת לעבוד' כי הרי דרום אמריקה בפברואר! מי תחווה איתי את החיים כמוך? מי תתייג אותי בפוסטים של ״חברים מהצבא שהם לכל החיים״? מי תצא איתי תראה מישהו שהיא יצאה איתו פעם תסתכל עליו בחצי עין ובעין השניה עלי ותאמר לי ״הוא מסתכל?״ לא תרצה לצאת כי מישהו שהיא יצאה איתו בכיתה ב' בליין קבוע שם ובעצם תחפש אותו בכל הבר.
אני רוצה לצחוק נשבעת לך כי אני מרגישה שה' צוחק עלי, הרי את ה-לוחמת, כמה נלחמת בחיל הים לצאת מ916 ולעבור למג״ב, כמה מכתבים ופרוטקציות היית צריכה, אבל השגת את זה ועברת, אבל כמה נהנו בייחד במשך שנה, ישנות באותה מיטה קמות ב1 בצהריים שחצי צה״ל מחפש אותנו, עולות לגג ומשתזפות, ריתוקים של 20 יום ומעלה, משפטים איך תמיד היו מנסים להפריד בנינו כי רק צרות היינו עושות ביחד, עוצרות משאיות בבסיס לטרמפים כדי שיוציאו אותנו מהש.ג הולכות לאכול באשדוד וחוזרות.
איך היה לך את הlg הדפוק שלך שמרוב תמונות לא היה לך מקום והיית נכנסת לחלון הודעה שלי כדי להצטלם שולחת לי עשרות תמונו, כמה הייתי מקללת אותך! מי תשלח לי כל יום בוקים של סלפי??? איך הייתי אומרת לך ״אחת הייתה מספיקה מותק״ אבל לא היא לא, אני רוצה שתשלחי לי טונות של תמונות, מהבוקר עד הלילה, שתגידי לי כל יום כל היום ״אחות הכל לטובה״, שתרעיפי עלי אופטמיות כי ביחד איתך היא נכחדה.שתחפרי לי על דרום אמריקה ותכניסי בי רעל על קולומביה, שתשלחי לי היי מה קורה? איפה את? את לא מבינה מה קרה לי וככה הודעה אחרי הודעה מבלי לשלוח הכל בבת אחת, תעשי את זה לא אתעצבן אני נשבעת!! אני אצחק ואפילו אשמח. תקראי לי לולי שפם רק עוד פעם אחת, תגידי לי שוב מתחננת שתעשי כבר שפםםם, תצטלמי איתי ותגידי לי כמה שאת אוהבת אותי כי אני זקוקה לזה עכשיו, יותר מכל דבר. איך הלכת לי אחות? איך הלכת בלי לקיים את מה שהבטחת, איך את הדס מלכא לא הצליחה לגבור על הכאב, את היית אמורה להתעורר ולומר ״למה מי יכול עלי? גם מחבל עם סכין לא יכול ״. קומי אחותי יש לנו כסף לחסוך, עוד חצי שנה דרום אמריקה, קומי אני מחכה לך
Liel Eyal
 
למעלה