מניסיון שלי - כולם שווים..
לדעתי, לכל חברה ישראלית שתגשי היום - יש בתי חולים איכותיים ורופאים טובים. כולם עושים פלוס מינוס אותם בדיקות.. אני באמת לא חושבת שניתן להגדיר את מישהו כהכי טוב.
ההבדלים שקיימים הם בעלויות, היקף ליווי ישראלי, תוכניות עצמן.. לנו נגיד יש את תוכנית "הבטחת הצלחה" בה הסוכנות מתחייבת להצלחה, בעלות של 60000$ - עבור פונדקאות עם תורמת ביצית מדרום אפריקה/גאורגיה/אוקראינה. יש סוכנויות שמציעות תוכניות שונות..