פונדקאות בחו"ל

עמית124

New member
פונדקאות בחו"ל

שלום, ברצוני לברר על תהליך פונדקאות בחו"ל, לא דרך מרכז. האם ידוע לכם איך אפשר לעשות זאת בצורה עצמאית?? איך התהליך נעשה?? אשמח לתשובה עמית
 

עָנת

New member
היי עמית,ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

למען האמת אני לא יודעת פרטים על פונדקאות בחו"ל.
בכולופן
אגב,לפי הבנתי הדלה בעיניין בכדי לעשות את זה עצמאית. חייבים להיות שם
בחו"ל
 

מירבי*

New member
שלום עמית וברוך הבא לפורום../images/Emo20.gif

נראה לי שכדאי לכם לבחור את היעד, אנגליה או ארה"ב, להחליט על העיר שבה תעברו את התהליך ואז לפרסם מודעה. בניגוד למדינת ישראל, שם אין ועדה ממשלתית שמאשרת את ההסכם בין הזוג לפונדקאית, חשוב לדעת את החוקים של כל מדינה כדי לעשות את התליך באופן כזה שיאפשר לכם רישום מסודר וחוקי של הילד לאחר לידתו. אני מצרפת כתובות של שני המרכזים הגדולים בעולם, תוכל לקבל שם מידע על מה חוקי ומה לא. בהצלחה המרכז באנגליה המרכז בקליפורניה
 
למעלה