נראה לי שכדאי לכם לבחור את היעד, אנגליה או ארה"ב, להחליט על העיר שבה תעברו את התהליך ואז לפרסם מודעה. בניגוד למדינת ישראל, שם אין ועדה ממשלתית שמאשרת את ההסכם בין הזוג לפונדקאית, חשוב לדעת את החוקים של כל מדינה כדי לעשות את התליך באופן כזה שיאפשר לכם רישום מסודר וחוקי של הילד לאחר לידתו. אני מצרפת כתובות של שני המרכזים הגדולים בעולם, תוכל לקבל שם מידע על מה חוקי ומה לא. בהצלחה המרכז באנגליההמרכז בקליפורניה