פול דאינו נטחן

the rainmaker

New member
פול דאינו נטחן

פול דיאנו היה כל כך גרוע הוא ובלייז ביילי היו זוג אפסים אבל ברוס דיקיניסון זה זמר זה זמר אפילו סטיבן טיילר וקורט קוביין היו מתים לשיר כמוהו!!!!!!!
 

FireoaK

New member
אהא כן נכון

סטיבן טיילר אדיר - אבל לא כמו דיקינסון וקורט קוביין לא יודע לשיר.. או לנגן...
 

Inferno4444

New member
עד כמה הקשבת לזמרים האחרים?

לדעתי זה בכלל לא נכון! יש שירים (הראשונים, מן הסתם) שברוס דיקינסון לא יכול לבצע כמו פול דיאנו. הוא פשוט לא נשמע כמוהו, ויש שירים באלבום Killers שפול פשוט מבצע מצוין, כמו Killers, Prodigal son, Innocent Exile, ועוד. ברוס דיקינסון נבחן באודישנים בין היתר על Killers, אבל אם אתה יודע הוא ביצע את זה מעט מאוד פעמים על הבמה (אני שמעתי אותו מבצע את זה רק ב-Maiden England. זה לא היה רע, אבל זה פשוט לא כמו פול. לגבי בלייז ביילי, הוא פשוט לא ברוס דיקינסון. את השירים מהאלבומים שלו הוא מבצע ממש טוב, אבל את הצרחות של ברוס הוא פשוט לא יכול לחקות... מי ששמע אותו מבצע את Fear Of The Dark, יכול להבין. שמעתי גם הופעה שלו עם השיר The Clairvoyant, והוא פשוט זייף שם. ממש חזק. אבל בכל זאת, את השירים שלו, בלייז עושה ממש טוב, והקול שלו ממש תורם לאווירה הכללית של X Factor. גם אני מעדיף את ברוס דיקינסון, אבל שאר הזמרים לא היו גרועים, פשוט שונים.
 

HelloweeN

New member
שמע, בגדול אתה צודק.

אבל! מיידן זה לא מיידן בלי ברוס. תשמע למשל את PROWLER בביצוע פול, ובביצוע דיקינסון. זה ברור שדיקי לוקח. ובכלל, הקול שלו זה מה שעשה את מיידן למיידן. ודיסקים גאוניים כמו SOMWHERE IN TIME, SEVENTH SON וכו'.
 

itaikuskus

New member
תיקון

כל האלבום הראשון של מיידן אדיר אבל progidal son!?!?!? שיר חרא לאללה. יעני אחד השירים הכי מסריחים של איירון מיידן. יעני ממש באתי בגישה חיובית,ניסיתי להתחבר אליו אבל נרדמתי ואז לא שמעתי את סוף האלבום. (אחר כך כבר כן). ההבדל כאן הוא פשוט. דיאנו היה הקול של איירון מיידן. אחריו בא דיקנסון, ולא כמו ביילי (שאליו אני אגיע אחר כך) החליט שהוא משנה את הקול של הלהקה, וכך בהתאם גם הסגנון משתנה. זה היה צעד חכם, שעשה את מיידן גדולים, ואת דיקנסון אחד הסולנים הגדולים בהיסטוריה של המטאל. ביילי הגיע על תקן חקיין דיקנסון. מיידן כבר היו גדולים ומפורסמים ולא מחליפים סגנון מנצח, אז ביילי בעצם השווה לדיקנסון בצורה בלתי נמנעת, אך ההשוואה של דיאנו ודיקנסון פשוט לא נכונה.
 
למעלה