פולניות

פולניות

- ``מה עם הבחור ההוא?`` - ``איזה הוא? אה, ההוא..... חזר לאקסית``. - ``אמרתי לך לא לצפות. אמרתי לך שאסור להיסחף. את כבר חשבת שזה רציני.`` אוף, למה אמא תמיד צודקת?! אוריאנה
 

noam011

New member
מה שיותר גרוע זה...

למה היא תמיד אומרת ``אמרתי לך`` אני חושב שזה אחד הדברים ה.......... שאפשר לומר
 

יפעת*

New member
כי זה כייף?

יש בזה הרבה פולניות, קצת רשעות, וקצת הרגשה של, הנה שוב צדקתי.
 
צודק

ה``אמרתי לך`` הכי גרוע. אני בחיים לא אגיד לבנצ`וק ``אמרתי לך``. זה אפילו יותר גרוע מ``חכי שאבא יחזור`` ו``איך אתת נראית עם השיער? כאילו גדלת בג`ונגל``. אוריאנה
 

שרית29

New member
לאוריאנה ולכולם- פולניות לשמה

את אמא שלי אף אחד לא עובר בפולניות שבה, למשל כשאני מכירה בחור ויוצאת איתו פעם או פעמיים אז היא שואלה`` נו, איך היה?`` ואם אני עונה`` בסדר`` אז היא ישר אומרת לי`` טוב, אני רואה שאת לא מתלהבת כנראה שלא יצא מזה כלום`` ואני אומרת לכם : אחרי שנה של הכרויות כאלה או אחרות אני מתחילה לפתח חסינות מיוחדת ל``פולניות `` שלה. אני פשוט עושה כמה פעולות הכרחיות כגון: א. לא מספרת (קשה אבל אם מתאמנים זה מצליח). ב. לומדת לאט לאט למצוא 1001 סיבות לשנות את הנושא. ג. ואם סעיף א` או ב` לא עוזרים תחת חקירה צולבת , פשוט קמים בטענה מיש משהוא דחוף לעשות בבית ויוצאים מנצחים. מנסיון זה לא תמיד עובד אבל שווה לנסות למען הבריאות הנפשית. ממני שרית29 - (שעוד מעט משנה קידומת)
 
למעלה