לאוריאנה ולכולם- פולניות לשמה
את אמא שלי אף אחד לא עובר בפולניות שבה, למשל כשאני מכירה בחור ויוצאת איתו פעם או פעמיים אז היא שואלה`` נו, איך היה?`` ואם אני עונה`` בסדר`` אז היא ישר אומרת לי`` טוב, אני רואה שאת לא מתלהבת כנראה שלא יצא מזה כלום`` ואני אומרת לכם : אחרי שנה של הכרויות כאלה או אחרות אני מתחילה לפתח חסינות מיוחדת ל``פולניות `` שלה. אני פשוט עושה כמה פעולות הכרחיות כגון: א. לא מספרת (קשה אבל אם מתאמנים זה מצליח). ב. לומדת לאט לאט למצוא 1001 סיבות לשנות את הנושא. ג. ואם סעיף א` או ב` לא עוזרים תחת חקירה צולבת , פשוט קמים בטענה מיש משהוא דחוף לעשות בבית ויוצאים מנצחים. מנסיון זה לא תמיד עובד אבל שווה לנסות למען הבריאות הנפשית. ממני שרית29 - (שעוד מעט משנה קידומת)