Ccyclist
Well-known member
פוסט של מיקלוש77 על רכבות אשדוד רשל"צ מאשר את מה שטענתי במשך זמן רב על בסיס מידע בפורום: האצה חשמלית מאפשרת לחסוך 2 דקות בין כל שתי תחנות.
בגלל המרחק הקצרצר בין השלום לסבידור אניח ששם החיסכון הפוטנציאלי הוא דקה אחת בלבד ואבצע גם חישוב ללא חיסכון במקטע.
כדי לאפשר 8 רכבות לסירוגין במסילה השלישית, זמן הנסיעה הוא 7:30.
אם החיסכון הכולל הוא 3:00 וזמן הנסיעה יורד ל 4:30 (הערכה מאד אופטימית) זה מאפשר 13 רכבות בשעה, מספר אי זוגי שאין הרבה מה לעשות איתו אם הדרישה בשני הכיוונים שווה, אבל אפשר לבסס עליו סלוט ריק אחד בשעה לרכבת מאחרת. זה מאפשר בעצם 12 רכבות בשעה, 6 לכיוון.
אם החיסכון הכולל הוא 2:30 וזמן הנסיעה יורד ל 5 דקות - זה מאפשר 12 רכבות בשעה, 6 לכל כיוון.
אם החיסכון הוא רק 2 דקות מההגנה לשלום, זמן נסיעה של 5:30, זה מאפשר 10 (10.9) רכבות לסרוגין בשעה, 5 לכיוון עם מרווח בטחון גדול של כמעט סלוט אחד שאי אפשר לנצל.
זה אומר שאפילו לפני המסילה הרביעית אפשר לדבר אפילו במונחים של הפעלת לולאת השרון ב 3 רכבות לכל כיוון או 3 בצד אחד ו 2 בצד השני (לדעתי הצד עם הרק"ל). ממה שרואים ב Govmap, יש מפלגים דרומית לרציפי קו השרון בהרצליה שמאפשרים נסיעה דרומה.
בגלל המרחק הקצרצר בין השלום לסבידור אניח ששם החיסכון הפוטנציאלי הוא דקה אחת בלבד ואבצע גם חישוב ללא חיסכון במקטע.
כדי לאפשר 8 רכבות לסירוגין במסילה השלישית, זמן הנסיעה הוא 7:30.
אם החיסכון הכולל הוא 3:00 וזמן הנסיעה יורד ל 4:30 (הערכה מאד אופטימית) זה מאפשר 13 רכבות בשעה, מספר אי זוגי שאין הרבה מה לעשות איתו אם הדרישה בשני הכיוונים שווה, אבל אפשר לבסס עליו סלוט ריק אחד בשעה לרכבת מאחרת. זה מאפשר בעצם 12 רכבות בשעה, 6 לכיוון.
אם החיסכון הכולל הוא 2:30 וזמן הנסיעה יורד ל 5 דקות - זה מאפשר 12 רכבות בשעה, 6 לכל כיוון.
אם החיסכון הוא רק 2 דקות מההגנה לשלום, זמן נסיעה של 5:30, זה מאפשר 10 (10.9) רכבות לסרוגין בשעה, 5 לכיוון עם מרווח בטחון גדול של כמעט סלוט אחד שאי אפשר לנצל.
זה אומר שאפילו לפני המסילה הרביעית אפשר לדבר אפילו במונחים של הפעלת לולאת השרון ב 3 רכבות לכל כיוון או 3 בצד אחד ו 2 בצד השני (לדעתי הצד עם הרק"ל). ממה שרואים ב Govmap, יש מפלגים דרומית לרציפי קו השרון בהרצליה שמאפשרים נסיעה דרומה.
נערך לאחרונה ב: