פודקסטים שווים

AYELET1

New member
פודקסטים שווים

תוכנית בת 60 פרקים על ה-Beatles מתחילת שנות השמונים, הוגשה ע"י יואב קוטנר בגלי צה"ל. הומרה לפורמט דיגיטלי והועלתה לרשת http://www.icast.co.il/default.aspx?p=Podcast&id=371587&all=1 די שעשע אותי, שבתחילת הפרק הראשון קוטנר מספר על התלבטויותיו - האם החומר יעניין מישהו? האם זה לא מיושן מדי (לפני 30 שנה להזכירכם...) כיום אני מכירה לפחות 2 אנשים באמצע שנות השלושים לחייהם, שמוציאים די הרבה זוזין ושקלים על דיסקים ותקליטים של הביטלס, שלא לדבר על כך שגם כיום אין מי שיעסוק באופן רציני בתחום הרוק שלא יתייחס לביטלס.
 

noa_f

New member
אני מכירה בני 15 כאלו...

ותודה רבה על הקישור.
 
../images/Emo45.gif תודה! מעולה

אגב שימי לב שברשימת הפודקס לפי הפרקים, פרק 2 מגיע לפני 1
 

e-magine

New member
שמעתי את זה אז בשידור ישיר...

על הקישור, אפר לקרוא לזה גם "ימי הרדיו"
 

AYELET1

New member
אכן ../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

די התאכזבתי שלא מצאתי דברים ישנים מוצלחים נוספים מ"ימי הרדיו" (כמה נהנתי את הסרט הזה...)
 
למעלה