פודקסטים שווים
תוכנית בת 60 פרקים על ה-Beatles מתחילת שנות השמונים, הוגשה ע"י יואב קוטנר בגלי צה"ל. הומרה לפורמט דיגיטלי והועלתה לרשת http://www.icast.co.il/default.aspx?p=Podcast&id=371587&all=1 די שעשע אותי, שבתחילת הפרק הראשון קוטנר מספר על התלבטויותיו - האם החומר יעניין מישהו? האם זה לא מיושן מדי (לפני 30 שנה להזכירכם...) כיום אני מכירה לפחות 2 אנשים באמצע שנות השלושים לחייהם, שמוציאים די הרבה זוזין ושקלים על דיסקים ותקליטים של הביטלס, שלא לדבר על כך שגם כיום אין מי שיעסוק באופן רציני בתחום הרוק שלא יתייחס לביטלס.
תוכנית בת 60 פרקים על ה-Beatles מתחילת שנות השמונים, הוגשה ע"י יואב קוטנר בגלי צה"ל. הומרה לפורמט דיגיטלי והועלתה לרשת http://www.icast.co.il/default.aspx?p=Podcast&id=371587&all=1 די שעשע אותי, שבתחילת הפרק הראשון קוטנר מספר על התלבטויותיו - האם החומר יעניין מישהו? האם זה לא מיושן מדי (לפני 30 שנה להזכירכם...) כיום אני מכירה לפחות 2 אנשים באמצע שנות השלושים לחייהם, שמוציאים די הרבה זוזין ושקלים על דיסקים ותקליטים של הביטלס, שלא לדבר על כך שגם כיום אין מי שיעסוק באופן רציני בתחום הרוק שלא יתייחס לביטלס.