פדרה!

FeLiPe Te Amooo

New member
פדרה!

יואואואואואואו כל כך נבהלתי שהורסיו נכנס@!!!!!! שלא יהרוג אותה@! מרסיה- שיעיפו אותה כבר! חחחח הכי מגניב יהיה אם אנה תגיד ליד אליסה ומרסיה שהיא רוצה שמרסיה תלך ושהיא אוהבת את אמא שלה! חחח דריו- טוב מאוד! מצ'ה- מה נסגר איתה?! שתעזוב כבר את קלרה! ושתקלוט שקורחה אוהב את קלרה ולא אותה! מסכנה מסינה:( קוסטה פוצץ אותה:((
 

the big girl

New member
קורחהההה

איזה מסתור מצא לעצמו,מתחת לאף של קוסטה חחחח וקוסטה צורח שהוא יתפוס אותו....והוא ממש מתחת לאף שלו.....נכנס ממש חזק לתפקיד של הפוליטיקאי בדרשה בכנסיה.
 

לימור1977

New member
כל מי שזקוק לשומרת ראש...

תחכו בתור, אני הזמנתי ראשונה את מסינה לשמור עלי
ראיתם איזה גיבורה? 6554575 איש באים עם מקלות והיא מתמודדת נגדם בעזרת רובה. כשהורסיו פותח את העיניים שלו בצורה המפחידה הזאת אני ישר מתחילה לרעוד חחח, מעניין מה הוא יעשה עם קלרה....לי נראה שהוא יחטוף אותה או משהו כזה, אני לא מאמינה שהפעם הוא יתן לה לברוח, אחרי שאבא שלו הניס לו כל מיני דברים לראש. מסכן דריו, יקח לו כמה ימים עד שהחולצה שלו תתייבש, כי באותם זמנים לא היה מייבש כביסה חחחח. היה פרק נחמד. טוב שפרוילאן בחיים. נורה הזאת צריכה דחוף כמה רגיעונים של הדס.
 

12ShakirA12

New member
חחח כמה רגיעונים של הדס........../images/Emo70.gif

קרעת אותי
איך קוסטה הזה מסית את כולם נגד קורחה
איזה חוצפן מניאקקקקקק
אין סיכוי שהורסיו יהרוג את קלרה.. הוא לא מסוגל.. אולי הוא יחטוף אותה או משו.. חח ובקשר למקום מסתור של קורחה, הוא כל הזמן מתחת לאף של קוסטה.. והוא אפילו לא חושב על זההה חחחח
 

facundo te amo

New member
../images/Emo58.gif הורסיו וקלרה!

חח הורסיו אני לא בטוחה אם קראתי את זה או שמעתי לכם אינ רושמת סולר אבל נדמה לי שהוא יעקוב אחריה...
 
שאלה חשובה פלוס

אתמול בפרק אמרו ברדיו שיכול להיות שקורחה הרג את האב חואן כדי לקחת תמקום שלו ככומר, עכשיו את הפרקים הראשונים ראיתי בחפיפ, אז אני לא ממש יודעת מה נסגר- מי הרג את האב חואן, וכאילו אם לה קרוס הכירה את האב חואן ואחרי זה קורחה התחזה לו, אז הם לא שמו לב להבדל???
 

facundo te amo

New member
חח !! התשובה!

בפרקים הראשונים אז הרגו את האב חואן וקורחה היה שם עם חבורתו ולכם החליטו לנצל זאת ולנסוע ל"לה קרוס"! והאבס חואן הרי היה בדרך ללה קרוס לכן איש לא הכיר אותו
 
../images/Emo87.gif פרק 162

היה אחלה פרק. מנואל קוסטה בהחלט הכניס למסינה (במובן השלילי של המילה
). פיפו הגיב בצורה רגועה. לא ציפיתי לזה. נורה פסיכית. תמותי כבר. קלרה וקורחה-
.... מצ'ה סנטו וקורחה- הפכו לאויבים גדולים של עצמם.
 

facundo te amo

New member
קורחה-עד כאן !

אני מאוהבת בך פקונדו קורחה בך פחות אבל... זהו ככה אתה מסכן את החיים של מצ'ה!! רק שלא יתפסו אותה ואם זניקרה זה יהיה עלמצ מצפונו!!! אני מקווה שזה יקרה לפחות כדי שילמד ויקח את זה ללב!! קלרה וקורחה צריכים כבר לברוח ! חח נראה לי לקורחה יש רצון עז למות חחחחחחחח...
 
למעלה