פדרה קורחה!

MaNcHi 135

New member
פדרה קורחה!

פחחחחחחח איזה פרק.... חחחחחחחחח הפדרה הרג אותי כשקלרה באה אליו ואמרה לו שניסו להרעיל ובסוף אנה אכלה את המרק...והוא כזה אומר לה בתקווה ששזה קרה "והרגו אותהה???" חחחחחחחחחח זה היה מצחיק... ואני לא מבינה מה עובר על אנהה..."אלוהים אני מבטיחה לך שאני לא אבזבז את ההזדמנותת השניה הזו" אלוהים צריך להעיף עליה כפכף לראש!
 

coco rulz

New member
נ"ש- שאלת ../images/Emo58.gif בקשר לרובי...

איך סוניה מתה? ובסוף אלחנדרו יהיה עם רובי או לא? ולא הבנתי מיז זאת הבלונדינית הזאת בסוף... ויש עונה 2 לרובי? או שיהיה? כי בסוף רשמו סוף או שלא...
 
../images/Emo58.gif

אלחנדרו לא יהיה עם רובי בסוף הוא יהיה עם מריבל הנובלה מסתיימת בסימן שאלה מכיוון שמישהי הדומה לרובי מנשקת את אלחנדרו ובכך היא מערערת את יחסיו עם מריבל,מכאן הכול פרי דמיוננו.
 

shirshir9

New member
אספר לך בקצרה כי קרה הרבה מאז

חוסינטו ראה את הסימן שיש לקורחה (הפדרה) על הגב והבין שבעצם האב חואן וקורחה הם אותו אדם...חוסינטו היה גם כן חבר במסדר אבל לו היה רעיון אחר לחלוטין בקשר לצליין הוא חשב שהוא צריך להיות מעין "ישו חי" ולעזור בעצם לכל העולם עם הניסים שלו... לכן הוא החליט לגלות לו בקשר למסדר... הוא לקח אותו למנהרות ולחדר הסודי של המסדר וסיפר לו הכל עליו ואז חזר לפדרה הראייה.... כאילו עשו את זה שהיה עיוור לגבי זהותו ועכשיו הוא יודע עליה במלואה..
 
למעלה