לגלי, זה אולי לא מדויק
גלי היקרה אני מבינה את תחושתך ,כאשר את מתמודדת שם בפגיה על כל נשימה של מאור ואופק ,אבל בספרות המקצועית פגים תאומים לא נשרדים 25 שבועות, כנראה שכך נאמר לאותה אמא אומללה,לכן העדיפה לא לראות לא להקשר כדי שפחות תסבול,אני אישית עברתי שתי לידות פגים שאיבדתי אותם אחרי הלידה ,בפעם השלישית ילדתי ב- 23 שבועות הריון את בת היחידה,גם אני לא רציתי להתקרב לפגיה כשבוע מאחר וכל יום היו אומרים לי עוד 24 שעות נדע, אחר כך בעלי נעלם שבועיים ולא רצה לראות אותה,בסוף בעזרת הרופאים התקרבתי לאט לאט עם המון פחדים,היום ילדתי בת 25 שנה מדהימה ומקסימה,ועשיתי קצת הפתעה ,אני בהריון מתקדם עם תאומות נכנסת לשבוע 32 ,אחרי 25 שנה אני חוזרת להיות אם מאושרת. בידיות אירית