מלאכית שקצת עצוב לה.
New member
פגישה ..
קבעו פגישה ואתה לא הגעת .. היית עסוק , יכול להיות ששכחת . זה פגע בי , זה כואב לי ... במיוחד לאחר שנפרדת ממני בטענה שאתה הולך לישון... הפגישה הזאת כבר כמה פעמים נדחית ועכשיו יש לי את הספק , שמא היא לא תתקים לעולם .. ואולי הכל באמת ענין של חלום .. כל מה שאני רוצה שתעשה .. זה שתבין אותי שתדע למה זה פגע בי
קבעו פגישה ואתה לא הגעת .. היית עסוק , יכול להיות ששכחת . זה פגע בי , זה כואב לי ... במיוחד לאחר שנפרדת ממני בטענה שאתה הולך לישון... הפגישה הזאת כבר כמה פעמים נדחית ועכשיו יש לי את הספק , שמא היא לא תתקים לעולם .. ואולי הכל באמת ענין של חלום .. כל מה שאני רוצה שתעשה .. זה שתבין אותי שתדע למה זה פגע בי