פגישה ..

פגישה ..

קבעו פגישה ואתה לא הגעת .. היית עסוק , יכול להיות ששכחת . זה פגע בי , זה כואב לי ... במיוחד לאחר שנפרדת ממני בטענה שאתה הולך לישון... הפגישה הזאת כבר כמה פעמים נדחית ועכשיו יש לי את הספק , שמא היא לא תתקים לעולם .. ואולי הכל באמת ענין של חלום .. כל מה שאני רוצה שתעשה .. זה שתבין אותי שתדע למה זה פגע בי
 

pachanga

New member
בטח שהוא לא שווה

הבריז לך ואת יושבת וחושבת עליו??? הוא לא שווה את זה חפשי מישהו שיחשוב עליך וישקיע עליך
 

Alinush*

New member
למלאכית שקצת עצוב לה......

אם הוא לא בא לפגישה, הוא לא יודע מה הוא מפסיד... את מוכשרת, את יפה וחזקה... הוא לא שווה את דמעותיך הוא לא שווה אפילו את השיר שכתבת... יש טובים ממנו בעולם.... שמחכים רק לך.... שלך תמיד........ ALINUS`H* ;-)
 

ב א ר י

New member
מלאכית יקרה...

האמת היא שאני מציע לך,פשוט שיכחי ממנו ופיתחי ליבך לגבר הבא שיבוא ויציע לך את ליבו האוהב,גבר שידע להעריך יותר את הזמן שאת מקדישה עבורו. אז אל תהיי עצובה כי ייתכן וזה לא הוא אותו נסיך שבא להצילך מידי הדרקון. חכי לנסיך האמיתי שיבוא עם שושנים אדומים בידיו ולא עם חרב. בארי
 

(: baby

New member
מלאכית.......

זה אולי ישמע קצת נדוש אבל......... כל הגברים אותו דבר, לא ניתן לסמוך עליהם. לקח לי קצת זמן להבין, אבל זו עובדה ואפילו עובדה מצערת. (ללא הכללות כמובן) אז תמשיכי בחייך כי יהיו עוד אלפים כמוהו ורק אחת כמוך. בייבי
 

בשבילך

New member
את מוקה שלי

מי זה הבחור שפגע בך חמוד. אני מוכן בשבילך לעשות הכל,אבל רק תגידי לי בת כמה את ואוליי קצת יותר פרטים.ביי נושנוש מלאכית שלי,
 
למעלה