פגישה בפארק

פגישה בפארק

שלום לכולם. אני חדשה בפורום זה.רציתי לדעת אם אוכל לפגוש אתכם עם ילדי. ואם כן היכן נערך המפגש ומתי. תודה מראש על התגובה.
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

שלחתי לך מסר בנוגע למפגש בשבת הבאה
 
למעלה