אז ככה
בג'וינט - את המינימום שצריך בשביל ליצור בערה מתמשכת טובה. בבאנג - כמות שאתה מרגיש שיוצרת לך דילול מספיק טוב של העשן בשביל שלא יקשה עליך לעשן (וזה כבר אינדיוודואלי). בג'וינט הסיבה שאתה צריך את הכמות המינימלית שצריך בשביל בערה היא כי אתה לוקח שאחטות, ושאחטה אף פעם לא תמלא לך את הריאות כמו באנג, אז זה יותר קל להתמודד עם כמות קטנה יותר של עשן סמיך בתוך הריאות בזמן נתון. כל הסיבה שמוסיפים פארש לג'וינט זה בשביל הבערה.