פאק!!! איזה דילמה

פאק!!! איזה דילמה

עכשיו המורה שלי התקשר להגיד לי שביום רביעי יש לו טסט בשבילי ועשיתי רק 21 שיעורים והוא יעשה לי מחר שיעור כפול ולפני הטסט שיעור כפול בלי החלפות מורים וטסט פנימי וגם חודשיים לא נהגתי כי חיכיתי ליומולדת וגם יום רביעי יש לי לישכת גיוס צו ראשון ממש נידפקתי תנו עצות... מה אתם אומרים ללכת על זה או לחכות שבוע שבועיים לטסט הבא?
 

ניקולי17

New member
מה הדילמה?

ברור שלחכות אין טעם לגשת לטסט לפני שאתה מוכן גם אם סיימת 28 שיעורים חוצמזה נראה לי שחובה לעשות פנימי...
 

רן88

New member
תלוי בך

אם אתה יכול להחליט אחרי השיעור זה עדיף, במידה ואתה מרגיש אפילו קצת חוסר ביטחון אז ותר על הטסט. חבל על הכסף שלך (כי מבחינת הזמנים זה לא ישנה). הצו ראשון לא צריך להדאיג אותך, אותו אין בעיה לדחות.
 

adidas88

New member
לא הייתי ממליצה

חבל סתם לגשת ולעשות שעורים לחוץ. שומדבר לא בוער חכה עוד שבטע שבועיים עד הטסט הבא...
 

NewUser4

New member
איך אתה מתכוון לגשת?

אם יש לך צו מהצבא? צו ראשון ההתייצבות היא לרוב בשעות הבוקר המוקדמות. כיצד תספיק לעשות את שני הדברים?
 
תיכננתי לדחות את הצו

אבל זהו כבר דיברתי עם המורה ואמרתי לו שזה לא מתאים הוא אמר לי "טוב נוותר על זה בשלב זה" נישמע כאילו הוא הולך לידפוק אותי ואני יחכה עכשיו פול זמן לטסט
 

Daemonlior

New member
עדיף מאשר תחושת הלחץ שתרגיש

באותו היום.. את זה אני יכול להבטיח לך.. תדחה את זה, ככל שהזמן עובר, אתה רק מעלה את הסיכויים לעבור.. (בתנאי שאתה ממשיך עם השיעורים כמובן)
 

k1235

New member
איפה אתה מתייצב?..

לאיזה לשכת גיוס? חיפה? אם כן גם אני שם יום רביעי.. :)
 

BobLirs

New member
תראה...../images/Emo118.gif

אני הייתי ניגש..בהודעה שלך לא אמרת שאתה לא בטוח בעצמך או שאתה חושב שאתה לא נוהג טוב..רק אמרת שלא נהגת מלא זמן..זה לא אומר שלא תנהג טוב..ועוד הוא יעשה לך שיעורים ככה שתוכל להסתגל..והצבא..סתם לא חשובים..תתקשר אפילו באותו יום ותגיד להם שאתה לא בא...הם יבינו =] תחשוב על עצמך, רק אתה מכיר את עצמך. אם אתה מרגיש ויודע שתצליח לעבור אז קח את הטסט הזה...מקסימום תחכה שבוע שבועיים כדי שתרגיש בטוח יותר.. זה לא כזה המון לחכות.. זהו..
ליר.
 
למעלה