איך נהניתי מזה! עשיתי את זה על נוב שלי והוא טחן איאקספי ורמות.. כלכך קשה להעלות דמויות שהם לא סייגנוס את הרמות של 15-30!!! וקיבלתי טונות של מתנות.. היה כייף החלק של המתנות!! הפרס הכי טוב שקיבלתי באמת היה GLOVE ATK 60% וקיבלתי כמה אקוויפים נחמדים
רציתי עוד קצת
במיוחד שעשו שהדרופ רייט יותר גדול של האותיות בSC האחרון
Update: The update has been postponded for 4 hours. The game is now rescheduled to open at 11:00 am PDT(2:00 pm GMT) עוד 4 שעות. כלומר.... מתישהו ב8-9 בערב. תיהנו.
נשמע שיהיה מעניין... מוזר, חשבתי שהאותיות יישארו ליותר זמן. אבל לא באמת אכפת לי, יהיו כמה איוונטים לא רעים בכלל. ותגידו, מישהו יודע אם החידונים האלו של הGM ימשיכו? כי גם זה היה נחמד XD