פאצ' 0.76!

deisy

New member
קיבלת את הנעליים כבר?

יש להם תאריך? סטטים? משהוא? נשמע משעשע...
 

icy woman

New member
משעשע אבל

לא לסבלנות שלי
הסבלנות שלי הגיעה לסופה כשהבנתי את הפואנטה + 20 נקודות בלבד..
 

deisy

New member
חחחחח....

ניתן לאסף להשתעשע כשתיגמר לי הסבלנות
 

D amaged R oses

New member
הנעליים זה +1 כל הסטאטים

[לאחותי יצאו 3 מתוך 4 סטאטים] אבל הן נגוזות אחרי שבוע.. אני אעשה בשביל הכייף אבל זה לא כלכך שווה השקעה
 
אחרי שבוע../images/Emo35.gif../images/Emo2.gif

בזבוז של זמן, אני מעדיפה להתאמן בזמן הזה
 

D amaged R oses

New member
דאנגגגגגגגגגג

הפאטץ' הזה הולך להיות מעניין. אבל השתמשתי בכל האותיות האלה ונהניתי מהן
והקווסטים והאיאקספי
אני מקווה שהקווסטים הפעם יספקו איאקספי לנוב שלי
חוצמזה אני כלכך מחכה לפאטץ'! שייצצצאאאאא כבר!!!!!!!!!!!
 

D amaged R oses

New member
אתה יודע שאני סוגדת לאדמה שאתה חי בה!

ולאוויר שאתה נושם
אתה הכי PRO בלספק לנו מידע
 

Don Nirtin

New member
אני כולה רק קורא את המידע../images/Emo87.gif

מעבד אותו, מעכל, לועס, ולאחר מכן מסכם אותו בצורה מובנת וברורה וקריאה לשאר הפורום. נו, פרו או לא.
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo45.gif

איך נהניתי מזה! עשיתי את זה על נוב שלי והוא טחן איאקספי ורמות.. כלכך קשה להעלות דמויות שהם לא סייגנוס את הרמות של 15-30!!! וקיבלתי טונות של מתנות.. היה כייף החלק של המתנות!! הפרס הכי טוב שקיבלתי באמת היה GLOVE ATK 60% וקיבלתי כמה אקוויפים נחמדים
רציתי עוד קצת
במיוחד שעשו שהדרופ רייט יותר גדול של האותיות בSC האחרון
 
תודה רוזי וניר../images/Emo24.gif../images/Emo219.gif

אחרי שקראתי יותר לעומק- אני לא יכולה לחכות.
 

Don Nirtin

New member
הארכה../images/Emo70.gif../images/Emo87.gif../images/Emo18.gif

Update: The update has been postponded for 4 hours. The game is now rescheduled to open at 11:00 am PDT(2:00 pm GMT) עוד 4 שעות. כלומר.... מתישהו ב8-9 בערב. תיהנו.
 

Jolteon

New member
תודה רבה~

נשמע שיהיה מעניין... מוזר, חשבתי שהאותיות יישארו ליותר זמן. אבל לא באמת אכפת לי, יהיו כמה איוונטים לא רעים בכלל. ותגידו, מישהו יודע אם החידונים האלו של הGM ימשיכו? כי גם זה היה נחמד XD
 

LostTime

New member
חדשות קצת פחות טובות. ../images/Emo124.gif

יש שמועות שהם הולכים להוריד את הדוג'ו, בגלל שזה נחשב לאיוונט.
 
למעלה