פאצ`ה

רב-און

New member
פאצ`ה

היין אכן יהיה קר אך אבטיחך נאמנה כי זולתו מאומה במיטתינו המוכנה לא יקרב לטמפרטורה..... חם רק חם ורטוב ונעים וחזק, וחלש ולאט ומהר עם צלילי האנחות מגרוני וגרונך כי בנינו.... אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי... ואותך???
 

pachanga

New member
רב און:)

תצטרך להיות נמס כמו מרגרינה בשביל להצליח לכבוש את ליבה של פאצ`נגה :) קשה אחרי האכזבה הגדולה שעברה....
 
למעלה