פאצ'ים וסמלים?

ESU Boscorelli

New member
פאצ'ים וסמלים?

שלום לכם ובוקר טוב, אני רועי אוטוטו בן 18 מהמרכז... לפני כשנה (כן אני דיי חדש בעסק) התחלתי לאסוף פאצ'ים מהארץ והעולם של יחידות משטרה ושירותי כבאות חילוץ והצלה... בנתיים אין לי הרבה... יש לי כמה מגרמניה אוסטרליה וושינגטון הארץ כמובן סין וכמובן ניו יורק, ה FDNY ושל כמה תחנות (Engines & ladders) ועוד כמה שבדרך מספרד... אני אומנם חדש בעסק ולא הכי בקיא בעניין אבל יש םה עוד כאלה אולי שאופסים פאצ'ים באותו עניין או יכולים להפנות אותי לאתרים של החלפות בארץ ובעולם או אתרים של לקנות מהם אבל זה כבר רק בארץ? חוץ מזה אני מחפש נואשות את הפאצ' של ה NYPD, שוטר מניו יורק ניסה לשלוח לי אבל זה לא עבר בדואר מכוון שזה חלק של מדים של שוטר... נו טוב... אגב, כל הפאצ'ים שלי נשלחו ע"י אנשים משטרה וכבאות חילוץ והצלה. תודה רבה לעוזרים!
 
בוסקו בוקר טוב,

יש עשרות ומאות תגים של משטרה וכבוי אש למכירה באי-ביי. למשטרת ניו יורק יש עשרות תגים שונים, לכל יחידה (ויש המון) יש תג אחר. אני מניח שהתכוונת לכזה - אפשר למצוא ולקנות במחיר של בערך 25 ש"ח. אם יש לך עניין, המשך לשאול ואסביר לך כיצד. תוכל להעלות קצת תמונות של האוסף שלך?
 
למעלה