פאנקייק בהופעה !

ohyeahh

New member
פאנקייק בהופעה !

פאנקייק יופיעו בבארבי כפר-סבא יום שישי הקרוב, ה30.4 בחצות. הצטרפו לרשימת התפוצה - [email protected]
 

SANGUSUGA

New member
פאנקייק איכות

אבל למה כבר לא עושים הופעות בחיפה? הפעם האחרונה של פאנקייק בחיפה הייתה בסיטי הול עם ייד-קור ויוסלס,לא? (אחלה הופעה, ד"א)
 
למעלה