פאנטה צאט??????

מורני !

New member
פאנטה צאט??????

יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה עם קולה צאט???? אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חוצפה!!!
 

tiger rrr

New member
שוב באני מצדיקה אותך..

לא נראה טוב..! חחחחחח וואי לראות קולה כל היום אממ נשמע טוב..! אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תביאי לי כוס קולה עם קרח ..!!
 

יהיה

New member
כבד קצוץ צ`אט!!!

וואיי איזה חלום!!! כל היום הייתי מזיל ריר מול המסך אם כבר אז כבר כ-ב-ד ק-צ-ו-ץ!!!!!
 

אקזוטי20

New member
חחחחחחחחחחחחחחחח

תמותו!!!!!!!! ( וואי שרק לא יפגעו ) אני לא סובל מזה אני נכנס דרך אתר שמראה את הצאט בכחול הישן והטוב וגם בלי פרסומות!!! נה נה נה נה נה נה * אקזוטי מהותיקים *
 

מורני !

New member
יא נעל...

אם אתה נכנס דרך הפורום אתה מגיע לצאט הכחול והרגיל.... לא צריך להיות כל כך חכם בשביל זה.. *רני שאוהבת את אקזוטי קשור ושותק*
 

מורני !

New member
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

יאק ואוף ובע! למה אבל למה את תמיד צריכה להביא לכאן קולה / פיצה / סקס דווקא שאין לי?? אההההההההההההה??? חוצנפית!
 

tiger rrr

New member
אז קלטי את זה..

אני את גילי מיטה עגולה רבע פיצה בצד 4 קנקני קולה קרים לילה נעים במיוחד ? ? ?
 

יהיה

New member
איך קוראים לך שוב?

אה כן טיגריסית את כבר ממהרת להתחלק בי? מממ... ולחשוב שאתמול בלילה היית שונההההה כן זהההההההה לזוווווו ברגע של חולשהההה ואם זה...<------מאיפה זה בא לעזאזל?????????? וואלה התחרפן לי המוווח אני חייב לעוף מהעבודה כבר!!! לא יכול יותרררררררר מוסט רסט מוסטטטטטטטטט גילי
 

tiger rrr

New member
ממהרת לעשות הנשמה

אממ רני תרגעי זה רק הלשון שלי לא יכולתי להחזיק את עצמי ! זה חזק ממני
 
===Meat Chat===

מה דעתכם על מסך שנראה כמו מנגל??. יש אייקונים של שיפודים..לבבות..פרגיות...כבדים סטייקים ועוד ועוד.. במקום רובוט חיפוש יש מלצר כזה.. ובמקום שומרים יש כאלה דמויות של ערסים ש``מנפנפים`` על המנגל.. יהיו כל מיני חדרים: חדר ``וול דאן`` חדר ``מדיום`` ועוד ועוד... תחשבו על זה.. ביי... *איטלקי23^S שאוכל בשר אפילו לארוחת בוקר*
 

יהיה

New member
חדר סיחים יש?

אם אתה אומר לי ששיפודי כבדים יתעופפו שם אני מפטיח להיות קבוע!!! ויהיו פרחות שינופפו ויעשו לי אויר נעים? ואני אוכל לגדל סוף סוף צמר על החזה... אחחחחחח כייפי כייף
 

מורני !

New member
תגידו

מה זה היום??? יום שמעצבנים את מורני????? תמותו! אסור מעכשיו לדבר על אוכל, קולה וסקס. לפחות עד שאני אספק את התאווה שלי לשלושתם.
 
למעלה