הרי לך סיכום על פאיא בשרות דן
פאיא "פיתוח אוטובוס ישראלי אינטגרלי". היו שני אוטובוסים כאלה, 2299 שבהמשך הומר מספרה ל-3701 והרישוי שלה היה 10-701-81, אוטובוס מדגם עירוני, והשני היה 2298 שבהמשך הומר מספרו ל- 3700 והוא היה מרופד שפעל בקווים 40/42. מספר הרישוי שלו היה 10-700-81. זה היה נסיון ישראלי לפתח וטובוס "כחול לבן", והנסיון לא צלח, משום שאלה היו שני אבות הטיפוס היחידים. היתה להם, כפי שרואים בתמונה, צורה של קופסא מרובעת והדלתות היו "נזרקות" בעת פתיחתן ומרעישות. אלה, אגב, היו שני האוטובוסים היחידם שהכניס דן בשנת 1981 תחת הרישוי של שנת 81 ושניהם לא האריכו ימים.
הרי לך סיכום על פאיא בשרות דןועוד קישור:
פאיא "פיתוח אוטובוס ישראלי אינטגרלי". היו שני אוטובוסים כאלה, 2299 שבהמשך הומר מספרה ל-3701 והרישוי שלה היה 10-701-81, אוטובוס מדגם עירוני, והשני היה 2298 שבהמשך הומר מספרו ל- 3700 והוא היה מרופד שפעל בקווים 40/42. מספר הרישוי שלו היה 10-700-81. זה היה נסיון ישראלי לפתח וטובוס "כחול לבן", והנסיון לא צלח, משום שאלה היו שני אבות הטיפוס היחידים. היתה להם, כפי שרואים בתמונה, צורה של קופסא מרובעת והדלתות היו "נזרקות" בעת פתיחתן ומרעישות. אלה, אגב, היו שני האוטובוסים היחידם שהכניס דן בשנת 1981 תחת הרישוי של שנת 81 ושניהם לא האריכו ימים.