פאטש לקאזה לייט 2.4.3
לפני כמה זמן מישהו הציע פה פאטש (פאצ') לתיקון בעיית התקשרות של קאזה לייט.. יש לי חבר שכרגע גם לא מצליח להתחבר - יש למישהו את הפאטש הזה? (או איזה לינק אליו?) אם יש למישהו לינק - אשמח לקבל אותו אפילו פה..
אם יש למישהו את הקובץ - אשמח לקבל אותו ל- [email protected]
לפני כמה זמן מישהו הציע פה פאטש (פאצ') לתיקון בעיית התקשרות של קאזה לייט.. יש לי חבר שכרגע גם לא מצליח להתחבר - יש למישהו את הפאטש הזה? (או איזה לינק אליו?) אם יש למישהו לינק - אשמח לקבל אותו אפילו פה..