מתושלח הזקן
New member
אגב....
הייק זה לא חיקוי של נייק.... זאת באמת חברה שעובדת, ולא איזה ערבי משוק הכרמל שעשה מכה יפה...
הייק זה לא חיקוי של נייק.... זאת באמת חברה שעובדת, ולא איזה ערבי משוק הכרמל שעשה מכה יפה...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.