פאאאררררטיייי

אגב....

הייק זה לא חיקוי של נייק.... זאת באמת חברה שעובדת, ולא איזה ערבי משוק הכרמל שעשה מכה יפה...
 

MULAN30

New member
מתושלח

תאמין לי כולם גנבים תכל'ס.. אם לא בצורה כזאת בצורה אחרת.. גונבים מאנשים כספים סתם.
 

MULAN30

New member
סליחה

אל תגיד לי בראש שלי , המיסים שגונבים זה כבר גניבה. נו באמת איפה אתה חי? כולם קומבינטורים.. ואתה יודע מה? אני בטוחה שאנשיי השוק שמוכרים הם אנשים יותר הגונים מאנשים שמוכרים בקניונים.
 

MULAN30

New member
ומה

קשור לעולם מושלם? נו באמת.. מתושלח צא מהסרט. עולם מושלם -- צריך לשאוף לנינוחות לא למושלמות, מושלמות זה כבר אובססייה.
 
לא נכון....

מושלמות זה האידיאל, ולאידיאלים יש קטע כזה שאי אפשר להשיג אותם. החיפוש אחר השלמות זה אובססיה, אל תתבלבלי...
 

MULAN30

New member
מושלמות ושלמות

לא משנה.. צריך לשאוף למצב של אמצע.. ואם כבר.. לשאוף לחייך ולהיות מרוצים מהחלקך .
 
סלחתי....

וזה לא האנשים שמוכרים בקניונים שגונבים ממך, זה הבוסים שלהם. אבל גם לבוסים שלהם יש בוסים משלהם, וכן הלאה. עזבי שטויות- את באה להופעה של פינק פלויד?
 

MULAN30

New member
טוב

האמת? לא אוהבת פילוסופייה.. נחזור למוסיקה יותר טוב.
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
טוב תהנה.

אני רק מנסה להציל אותך
 
למעלה