ע ז ר ה

Groovy Benjemin

New member
ע ז ר ה

שלום אני מחפש מוסיקה בנוגע לבלט של "ג'יזל", שהולחן על ידי אדולף אדם. במערכה הראשונה יש Pas de Deux (עבודת זוגות) של שני איכרים. אני זקוק דחוף למוסיקה הזאת, האם מישהו/י יוכל/תוכל למצוא לי את זה לפי המידע להלן. הקטע הוא שבדיסקים של הבלט אין את זה בעוד שבבלטים עצמם בהופעות תמיד יש את זה. תודה על העזרה !
 

lvbbb

New member
בהקלטה של חברת נקסוס הקטע...

...המדובר כן מופיע , כאן קישור לדיסק הכפול של נקסוס שבה הקלטה מלאה של כל המוסיקה לבאלט , ניתן להאזין לקטעים של 60 שניות מכל קטע (הקטע שאתה מחפש נמצא בדיסק הראשון,רצועה מס'9)
 
למעלה