Groovy Benjemin
New member
ע ז ר ה
שלום אני מחפש מוסיקה בנוגע לבלט של "ג'יזל", שהולחן על ידי אדולף אדם. במערכה הראשונה יש Pas de Deux (עבודת זוגות) של שני איכרים. אני זקוק דחוף למוסיקה הזאת, האם מישהו/י יוכל/תוכל למצוא לי את זה לפי המידע להלן. הקטע הוא שבדיסקים של הבלט אין את זה בעוד שבבלטים עצמם בהופעות תמיד יש את זה. תודה על העזרה !
שלום אני מחפש מוסיקה בנוגע לבלט של "ג'יזל", שהולחן על ידי אדולף אדם. במערכה הראשונה יש Pas de Deux (עבודת זוגות) של שני איכרים. אני זקוק דחוף למוסיקה הזאת, האם מישהו/י יוכל/תוכל למצוא לי את זה לפי המידע להלן. הקטע הוא שבדיסקים של הבלט אין את זה בעוד שבבלטים עצמם בהופעות תמיד יש את זה. תודה על העזרה !