בהודעות, חלק ג' ואחרון:
"קודם כל, חצי יובל זה לא מספר עגול..." אמרה הרמיוני, והוציאה לו לשון. "אבל למה אתה מתכוון? מה ניסית להשיג?" "עזבי, זה מסובך. פעם אחרת." הם שתקו במשך כמה רגעים, ולגמו בשקט מהבירצפת. "אוי, איכס, דג מלוח!!" רון השתנק לאחר שנגס בסוכריה הלא-נכונה בעוגה. הרמיוני פרצה בצחוק. עיניהם נפגשו. "את נהדרת, את יודעת?" אמר רון. "אז לא היית צריך לעזוב אותה ככה, נכון? טמבל!" נשמע קול מוכר מעליהם. הרמיוני הרימה את ראשה בהתרגשות. היא כבר זיהתה גם את הקול הזה. בפעם השנייה באותו יום, היא הביטה בדמות אותה לא ראתה, כך נדמה, עידן ועידנים. היא עמדה שם בזרועות שלובות, מבט מאוד "מולי וויזלי" על פניה. "ג'יני!!!" הרמיוני קמה, והבנות התחבקו, נרגשות. "מה את עושה פה?" שאל רון. "איך ידעת שאנחנו פה?" "סתוֹם. זוז, תעשה לי מקום." ענתה ג'יני, ונדחפה לצידו. "יש לי מקורות משלי." היא נפנתה אל הרמיוני, שחזרה בינתיים לשבת מולם. "אז מה קורה??" היא שאלה, כאילו חלפו רק שבועיים מאז התראו לאחרונה. "אני לא מאמינה שאני רואה אותך, ג'יני." "רון לא אמר לך שגם אני חזרתי?" "הוא אמר, אבל לא חשבתי שאראה אותך כבר היום. בכלל, אני עדיין בהלם שאתם פה. זה פשוט מדהים." השלושה הביטו זה בזה באושר, הזמינו בירצפת גם לג'יני, והמשיכו לשוחח במשך שעה ארוכה. לבסוף מתחה הרמיוני את זרועותיה ואמרה: "טוב, אני כבר חייבת להתחיל לזוז הביתה, אני..." היא היססה. "אני לא גרה לבד." אמרה, בלי להביט ברון. "אה." אמר רון. "עם מי..." "גם אנחנו צריכים ללכת", קטעה אותה ג'יני, ונעצה בו מבט קטלני. "אמא רוצה שנהיה איתה קצת." "אפשר להבין", חייכה הרמיוני. השלושה קמו ויצאו אל הרחוב המחשיך. הרמיוני חיבקה את ג'יני ואח"כ את רון. "תהיי בקשר", אמרה ג'יני. "זה שראית אותנו לא פוטר אותך מלבקר במחילה, בסדר?" "ברור שאני אבוא", השיבה הרמיוני. "בימים הקרובים. מבטיחה." רון שתק. הרמיוני התקרבה אליו והניחה יד על לחיו. היא ידעה על מה הוא חושב. "יש לי הרבה מה לספר לך, רון? בפעם אחרת, בסדר?" רון השפיל את מבטו. הרמיוני חיבקה אותו, והוא השיב לה חיבוק חם, אך מעט הססני. היא הביטה בשניהם. "נתראה בימים הקרובים", אמרה. "אל תחכו עוד עשור." ושלושתם התעתקו משם.