ערעור על פרופיל 21..

Lee Cooper1

New member
ערעור על פרופיל 21..

הייתי השבוע בלשכת גיוס ונקבע לי פרופיל 21 בגלל בעיה רפואית של קוצב לב.. אני מעוניינת להגיש ערעור על מנת להעלות את הפרופיל , כדי שאני אוכל להתגייס גיוס רגיל, הציעו לי להתגייס בהתנדבות אבל לפי מה שהבנתי זה גיוס עם כל מיני מגבלות והקלות- אי אפשר ללכת למסלולי עתודה וכו' התפקוד שלי תקין לחלוטין, וחוץ מהעניין של הקוצב לב שיש לי מגיל קטן אין לי שום בעיות רפואיות.. רציתי לשאול לאן אני שולחת את כל העניין של העירעור, ואם יש בכלל סיכוי שיקבלו אותו..? ד"א אם יש פה אנשים שעשו גיוס בהתנדבות, רציתי לדעת אם יש הבדל מהותי בין הגיוס הזה לגיוס רגיל, ואם כן מה ההקלות/מגבלות , ובכלל אם יש אפשרות לבחור מה עדיף?..
 

Morena15

New member
משהו שהוא כרוני, לא ניתן לערעור

או להעלאת פרופיל ההבדל המהותי הוא בטירונות זה 90% עיוני ואין ספורט ומדסים אלא רק אם מבקשים חוץ מעתודה, תכלס הכל פתוח למתנדבים, גם קצונה וגם קבע
 
במידה ואת מעוניינת לערער על החלטת

הוועדה הרפואית את צריכה לפנות ללשכת הגיוס ולהעביר להם את בקשת הערעור על הפרופיל. אתה יכול לפנות למרכז השירות והמידע של מיטב בטלפון 3529*. בנוגע לגיוס מתנדבים - אינו שונה בהרבה מגיוס רגיל, למתנדבים טירונות מיוחדת משלהם ללא נשק, שמירות או פעילות גופנית אלא תכנים עיוניים בלבד. בנוגע להקלות לכל מתנדב ישנן הקלות שונות בהתאם למצבו הרפואי. בקשתו נבחנת ע"י רופא מתנדבים אשר קובע את הפטורים והקלות לכל אחד ואחד. בנוסף חשוב לציין כי למתנדבים מגוון רחב של תפקידים בהם יכולים לשרת.
 
למעלה