ערן צור VS מאיר אריאל

שלמונזה

New member
ערן צור VS מאיר אריאל ../images/Emo168.gif

אין מצב שיש מי שלא מכיר את גרסת המקור נשל הנחש של מאיר אריאל ובתור חובבי ערן כולכם אמורים להכיר את גרסת הכיסוי מהאלבום הראשון של כרמלה גרוס ואגנר. מה דעתכם על שתי הגרסאות? איזה גרסה אוהבים יותר? מה דעתכם על גרסת הכיסוי? והמ דעתכם באופן כללי? הוכחתם בשרשור התפקדות שיש פה הרבה אנשים, אז יאללה לעבודה המון תגובות [רלוונטיות, בן רלוננטיות!]
 

1Reebok

New member
תשובה

אני מעדיף ללא ספק את הגרסה של ערן צור. הגרסה של מאיר אריאל יותר מדי דקלומית, והגרסה של ערן יותר מלודית. אני גם מעדיף את העיבוד. אגב, תגובה שולית, השיר הזה לא נחשב בשבילי לשיר של להקת כרמלה גרוס ואגנר, ועד כמה שאני יודע ערן צור הוא הקשר היחידי בין השיר הזה לשיר של כרמלה גרוס ואגנר. כשהמירו את האלבום "פרח שחור" לתקליטור החליטו להוסיף את השיר כבונוס, ועל גרסת התקליט של האלבום השיר לא מופיע.
 

Rotema3

New member
נשל הנחש,

אחד השירים שאני יותר אוהבת. אני אישית חושבת שערן שר אותו בצורה יפה יותר, למרות שגם הגרסא של מאיר יפה. ערן פשוט החיה את השיר קצת.
 

psychocandy

New member
אני דווקא

מעדיפה את המקור אני אוהבת את הסולידיות ואת הטון הכנוע משהו של השיר.. בדרך כלל אני מעדיפה את הקול החזק של ערן על כל דבר אחר אבל לשיר הזה זה פחות התאים.
 

שלמונזה

New member
אני אני אני ../images/Emo168.gif

אוהבת גם וגם אבל הקול של ערן [כמעט] תמיד מנצח אצלי
 

ben4ever

New member
אני אוהב את המקור

הגרסה של ערן יפה,אבל זה תענוג גדול יותר לשמוע את מאיר שר את הטקסט הנפלא הזה
 
הגזמתם

מאיר יש רק אחד. אף אחד לא מבצע את השיר הזה באותה רמה של המקור. באופן ספציפי הגירסא של כרמלה גרוס די מבאסת.
 
למעלה