ערן צור ברמת ישי
יש לי כרטיס חינם לערן צור באמת ישי, אני לוקח ידידה טובה, אני נוהג היא משלמת, ההופעה כרגיל מתחילה באיחור, שותים ומדברים, מערכות יחסים, אנשים, לימודים, עבודה בחו"ל, דברים קשים אבל הכל זורם, ואז ערן צור מגיח מאחורינו עם רם אורין ושי ברוך, עולים לבמה,ויש "לילות של ירח מלא", כמה בדידות ואיזו נחמה סוג ג', יותר מידי אנשים חושבים ששיר אהבה, אבל זה שיר בדידות, על הנחמה בדמיון, המוזיקה היא הנחמה, היכולת לשיר את הכאב. ואז תכלית בתחתית, ופרפרי תעתוע, ערן כנראה הקשיב לשיחה שלנו, הוא תמיד מצוטט לשיחות, הוא עושה מזה שירים. ערן צור בימינו נמצא במקום טוב, יש את ההופעה הכי טוב שלו, חטיבת קצב - באס, תופים ורם אורין מתבל ומוביל בגיטרה, לא צריך יותר שמוזיקאים טובים כל כך, הסאונד והעוצה של ערן כאילו זאת לא הופעה קטנה ואינטמית בפאב נחמד ושכוח בעמק יזרעאל, לפחות איזה פסטיבל ערד מתחילת שנות ה-90,שהוא מבצע את "ערב חולה", הלחין ברי למילותיו(באלבום הראשון של ברי שהוא לא סופר אותו), כל הנחמדות שבגירסת ברי נעלמת והשיר ממוקם בין בדידותי לעלבון, שגם אותם הוא מבצע מעולה,נערת רוק הוא מבצע בסיום מעולה, את כל המיץ של הזבל שמצא בתחתית השיר הוא מעלה . שמעתי כל הרבה הופעות של ערן, והוא תמיד מצליח לחדש, אפילו את פרפרי תעתוע הוא מנסה בהצלחה קצת לרענן. והשירים החדשים מבטחים הרבה, רק שיש בפורמט של רוק נטו, בלי שטויות, הוא מבצע שיר על מעקב אחרי בחורה גבוה שנתנה סטירה למישהו בפאב, הוא רואה את ראש הגירפה שלה במעל החומה, הוא עומד על הדשא ומהסהס, מה הוא יעשה, היא דורכה נרגשת, הוא חושב על דברים שהוא יעשה לה ולא תשכחו זה ערן צור הוא יכול להטיח את ראשה בקיר, והוא חושב על איך הוא יעשה מזה שיר. את השיר השני הוא שר בפעם הראשונה -"ג'ינסים נמוכים", בעל רואה את אשתו מתכופפת עם הגינסים הנמוכים, חריצה על ישבניה מציץ גברים מסתכלים והוא משתגע, הוא מכסה אותה, בחדר בקצה המסדרון הוא טורק את הדלת, זורק אותה על המיטה, מוריד ממנה את הגינסים הנמוכים, וחודר לה בין הישבנים, הוא חושב שהוא לא יפה בשבילה, לא חכם בשבילה, הוא לא יודע שהיא חושבת באותו הזמן כמה הוא כל כך בשבילה,והוא שואל אותך תוך כדי את מי היא אוהבת, את מי היא רוצה, והיא אומרת לו תוך כדי -אותך בעלי,הוא לא יודע שרק בשביל שבור את השגרה קצת לשגע אותו היא לבשה את הגינסים הנמוכים, הוא קורא לה זונה, הוא לא מאמין לה. אצל ערן צור זה שיר אהבה, הלחן נשמע קצת מוכר, ערן צור קלאסי. הקהל לא נותן לערן לרדת מהבמה, ערן עוצר את "תמונה" כדי שהקהל ישיר איתו, זאת לא הופעה של צ'יפס רק מאה אחוז בר, פאב קיבוצניקים, מושבניקים מהעמק אמיתי, "יש חיים ברמת ישי" מסיים ערן צור, "ראש טיים בבית המזרח של הסבא של ביאליק", היה מקום ממש מול שקראו לו "בית המזרח."
יש לי כרטיס חינם לערן צור באמת ישי, אני לוקח ידידה טובה, אני נוהג היא משלמת, ההופעה כרגיל מתחילה באיחור, שותים ומדברים, מערכות יחסים, אנשים, לימודים, עבודה בחו"ל, דברים קשים אבל הכל זורם, ואז ערן צור מגיח מאחורינו עם רם אורין ושי ברוך, עולים לבמה,ויש "לילות של ירח מלא", כמה בדידות ואיזו נחמה סוג ג', יותר מידי אנשים חושבים ששיר אהבה, אבל זה שיר בדידות, על הנחמה בדמיון, המוזיקה היא הנחמה, היכולת לשיר את הכאב. ואז תכלית בתחתית, ופרפרי תעתוע, ערן כנראה הקשיב לשיחה שלנו, הוא תמיד מצוטט לשיחות, הוא עושה מזה שירים. ערן צור בימינו נמצא במקום טוב, יש את ההופעה הכי טוב שלו, חטיבת קצב - באס, תופים ורם אורין מתבל ומוביל בגיטרה, לא צריך יותר שמוזיקאים טובים כל כך, הסאונד והעוצה של ערן כאילו זאת לא הופעה קטנה ואינטמית בפאב נחמד ושכוח בעמק יזרעאל, לפחות איזה פסטיבל ערד מתחילת שנות ה-90,שהוא מבצע את "ערב חולה", הלחין ברי למילותיו(באלבום הראשון של ברי שהוא לא סופר אותו), כל הנחמדות שבגירסת ברי נעלמת והשיר ממוקם בין בדידותי לעלבון, שגם אותם הוא מבצע מעולה,נערת רוק הוא מבצע בסיום מעולה, את כל המיץ של הזבל שמצא בתחתית השיר הוא מעלה . שמעתי כל הרבה הופעות של ערן, והוא תמיד מצליח לחדש, אפילו את פרפרי תעתוע הוא מנסה בהצלחה קצת לרענן. והשירים החדשים מבטחים הרבה, רק שיש בפורמט של רוק נטו, בלי שטויות, הוא מבצע שיר על מעקב אחרי בחורה גבוה שנתנה סטירה למישהו בפאב, הוא רואה את ראש הגירפה שלה במעל החומה, הוא עומד על הדשא ומהסהס, מה הוא יעשה, היא דורכה נרגשת, הוא חושב על דברים שהוא יעשה לה ולא תשכחו זה ערן צור הוא יכול להטיח את ראשה בקיר, והוא חושב על איך הוא יעשה מזה שיר. את השיר השני הוא שר בפעם הראשונה -"ג'ינסים נמוכים", בעל רואה את אשתו מתכופפת עם הגינסים הנמוכים, חריצה על ישבניה מציץ גברים מסתכלים והוא משתגע, הוא מכסה אותה, בחדר בקצה המסדרון הוא טורק את הדלת, זורק אותה על המיטה, מוריד ממנה את הגינסים הנמוכים, וחודר לה בין הישבנים, הוא חושב שהוא לא יפה בשבילה, לא חכם בשבילה, הוא לא יודע שהיא חושבת באותו הזמן כמה הוא כל כך בשבילה,והוא שואל אותך תוך כדי את מי היא אוהבת, את מי היא רוצה, והיא אומרת לו תוך כדי -אותך בעלי,הוא לא יודע שרק בשביל שבור את השגרה קצת לשגע אותו היא לבשה את הגינסים הנמוכים, הוא קורא לה זונה, הוא לא מאמין לה. אצל ערן צור זה שיר אהבה, הלחן נשמע קצת מוכר, ערן צור קלאסי. הקהל לא נותן לערן לרדת מהבמה, ערן עוצר את "תמונה" כדי שהקהל ישיר איתו, זאת לא הופעה של צ'יפס רק מאה אחוז בר, פאב קיבוצניקים, מושבניקים מהעמק אמיתי, "יש חיים ברמת ישי" מסיים ערן צור, "ראש טיים בבית המזרח של הסבא של ביאליק", היה מקום ממש מול שקראו לו "בית המזרח."