ערן צור בידיעות

תודה רבה,

באמת הייתי סקרנית מה אני מפסידה.... ראית אתמול בערוץ 24? (אני לא בבית, אבל ביקשתי יפה מהDVD להקליט, כמו שביקשת, ואשתדל להעלות את זה ליוטיוב או להביא לך להופעה (שאין באופק) במידה ואכן הקליט) אהבתי ששר את "בלילות של ירח מלא", כמו שראיתם בסקר - זה השיר שאני הכי הכי אוהבת הכמיהה, הגעגועים בחושך, "יש לנו אהבה. אחרי כל המידבר הזה, היית מאמינה?" אני מאד מתחברת למילים שיר נפלא. זה היה עונג שבת אמיתי לראות אותו שר אותו, שלו ונינוח כרגיל, תמיד מחייך, תמיד מרתק. קצת הזוי כל הקונספט הזה של האולפן השקוף, זה שיובל כספין קיבל זמן מסך גדול יותר סחב כל הזמן את הפוקוס עליו, ואני מאד משתדלת שלא לכתוב על איך שהוא שר.... היה להם את ערן צור באולפן! את ערן צור! והם נתנו ליובי הזה לשיר... נו. שוין. בלאגן, בלאגן, אבל הביאו את ערן צור דיינו. וכמו שראיתם בהודעה למטה שמחתי ששר את "תותים" איזה יופי, נכון? עונג שבת כבר כתבתי? (במקום שבו הייתי לא הצלחתי לשמוע טוב את כל השיחה, וכמובן שכל רגע מישהו התקשר לספר לי שיש - והפריע לי לראות... אבל, כאמור, אני מקווה שיש לי מוקלט) לי הוא עשה המון טוב :) אהבתם?
 

osn

New member
אז

באיזו שעה זה היה?? העברתי לשם באיזור 6 וחצי אבל היו דברים אחרים, כמו בועז בנאי וכאלה, ואח"כ כבר לא ידעתי אם פספסתי או שבכלל לא היה.... סומכת עלייך שתעלי ליוטיוב. אבל זה לא תחליף לשום דבר. (ויש סוף סוף הופעה של פורטיס, אמנם המתנה מאוד ארוכה יחסית, עד ה-4.6, אבל עדיף מכלום. ערן?)
 
לדעתי, בסביבות 21:20

הייתי צריכה לראות כל כך הרבה יובל כספין שזה נראה כמו נצח. אחריו היה אדם וזו כבר באמת שאלה למחקר רציני, מה, מה הן מוצאות בו? מה? ואיזה פגם יש בי שאף פעם לא התעלפתי כשעבר לידי ו/או הבנתי למה זה קורה לחברותי הטובות ביותר. יש שלום חנוך באלפנט השבוע (!!!!) ושום דבר, אפילו לא באופק הרחוק, נכון? ערן? הצילו?
 

michali36

New member
את מתכוונת להופעה של ערן בקרוב?

הוא מופיע בחולון בפסח ומארח את מקסימיליה... אני לא אלך לזה. אבל לסיפורים באוזן בסוף החודש אני בהחלט מחכה....
 
אני בצפון, מחכה לנס.

כשבאוזן בר מודיעים על הופעה ב 8:30 באיזה שעה להגיע? יש לי נסיון כואב עם האוזן. לא בא לי. אפילו לא בשביל ערן צור. (חמש דקות אני מוחקת וכותבת את השורה הזו. בכל זאת, ערן. עוד חזון (בתנוחת הפרפר) למועד) עד חולון בשביל המקסימיליאן? לא.
 

michali36

New member
זו לא הופעה בדיוק אבל מבחינת האיחור

זה אותו הדבר. כשהייתי ב'סיפורים באוזן' עם גלעד כהנא זה התחיל באיחור הרגיל של חצי שעה. הוא יותר ידבר על היצירה שלו ופחות ישיר, לי זה נראה מרתק.
 
זה בהחלט נשמע מרתק.

בפעם האחרונה באוזן, פרסמו שההופעה תתחיל ב 22:00 רק ב 23:00 הגיע מישהו עם מפתחות וההופעה (זה לא היה ערן צור) התחילה בסביבות 1:00 לעבור את כל הפקקים של שבת לחזור לצפון, ישר לעבודה... זה קשה לי.סוג העבודה שלי לא מאפשר לי לישון תוך כדי... אני צריכה המון אנרגיה. בקיצור, חבל שזה בשבת, וחבל לי שזה רחוק. אבל עדיין לא החלטתי, אצלי זה תמיד ספונטני, עוד אחשוב על זה. תודה, חצי שעה זה בהחלטו סביר. תהני, המון המון ואל תשכחי לבוא לספר.....
 

gellerj

New member
אני פספסתי את השידור

הייתי ממש לא רחוק משם, במועדון הרדינג 3, במופע ההשקה לאלבום החדש של מופע הארנבות של ד"ר קספר. מקווה שה-DVD שלך לא אכזב
לצערי גם לי לא ידוע כרגע על הופעות באזור הצפון, אבל נו..בטוח יהיה משהו טוב בקרוב. כבר עברו חודשיים וחצי בערך מההופעה האחרונה, לא?
 
למעלה