ערן ערן ערן

  • פותח הנושא MK4
  • פורסם בתאריך

MK4

New member
ערן ערן ערן

תכין את המילקי אולי אני מגיע גם מחר לבקר אותך
 

אושר מ

New member
גם מחר?

משועמם שלי. הרי זה אותו טקס בדיוק. וזו לא הפעם הראשונהנ שראית אותו....
 

liontamer

New member
הלו הלו הלו!!!!!!!!!!!

עד כאן!!!!!!!! הילד סובל ממחלה קשה, זה ידוע אבל עד ניטי! אני יוציא עוד את הילד מזה, הוא רק צריך לקבל קצת מכות והוא יחזור להיות עצמו... יאללה יוחנן, מתי מארגנים סומו?
 

Niti

New member
זה לא תסביך מה שיש לי!../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

זו אהבה! וכפי שאמרתי אתמול לחברה שלי בזמן שהאף- 15 עבר מעלינו: "אני מתחתנת עם המטוס הזה!" די, זה הדבר הכי יפה בעולם! יותר מהריבועים בבטן אצל הבנים! כן, כן, אתמול היה היום הכי יפה בחיים שלי. מטוסים, טייסים, פרחים, חיילים, מטוסים.......... אמ קי- אני גאה בך על ההחלטה הנחושה לבוא לשם שוב! תתכונן להרבה דיבורים שלא היו במסדר אתמול. אילו רק יכלתי לבוא שוב... הבגרות המעצבנת הזו תקועה לי כמו עצם בגרון! ערן- תודה על הסיכה, היא הצליחה בסוף להיכנס לתיק ("עם קצת רצון וכוח..."), ואני מראה אותה לכולם!
 
אז זהו, שלא../images/Emo160.gif

אנשים אתם לא מבינים משהו. זה כמו חיידק כזה. משהו ממכר. זה הרצון להיות בשמיים ולהטיס חתיכת מתכת. זה להיות משוחרר מהקרקע. זה משהו שכל מטאפורה מפגרת שאני אעלה לא תספיק להסביר מה זו האהבה למטוסים ולתעופה. זה הכל. אז כמו שאני לא מתלהב, נניח, מסיירת מטכ"ל או שייטת, אבל אני מאד מסוגל להבין את זה, אז בבקשה, תבינו אנשים שרוטים שאוהבים מטוסים. איש, איש ושריטתו. או קיי, מי מסדר לי סיבוב על מרכבה סימן 4?
 

Niti

New member
אסיד, הדבר היחיד שמפריע לי הוא../images/Emo26.gif

שאם אטוס ב- 200 קמ"ש בכביש החוף, הרישיון שלי הלך "פייפן", ע"ע שוטגאן. אם אטוס עם האף- 15 שלי 200 קמ"ש, יגידו לי "תתחילי לשים גז..." אישית, אני מעדיפה את האפשרות השנייה בה הסיכוי שלי גם יותר גדול להישאר בחיים. אגב מכוניות- נחשו מי איבדה היום את השליטה על הבלמים? מעכשיו אני מסנג´רת נהגים, חטפתי טראומה מנהיגה....
 

Niti

New member
אבא שלי צנחן...../images/Emo6.gif../images/Emo166.gif../images/Emo180.gif../images/Emo176.gif

צנחן שלא חולה על הרעיון שיום יבוא והבת שלו תטיס מטוס! (ריסוס)
 

ריקו`

New member
תראי..

חבר שלי בצנחנים ואני יכול לצטט אותו: "תראה, אם אתה תהיה טייס, אני אחבב אותך פחות, כי אתם המנייאקים שאפשר להשוות אותם לאלה שתוך כדי נסיעה, פותחים את הדלת של הנוסע ומעיפים אותו אל הכביש" הכל ברוח טובה ;-D
 

Niti

New member
אבל הצנחנים רוצים שיעיפו אותם../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif

 
למעלה