ערן עכשיו בערוץ 23 אני לא בטוח בדיוק למה.
ש שלמונזה New member 1/6/06 #2 אבל תסביר למה ../images/Emo7.gif ../images/Emo168.gif באיזה תוכנית זה היה, היש סיכוי לשידור חוזר? תמיד שאני יוצאת יש משהו מעניין בטלוויזיה
אבל תסביר למה ../images/Emo7.gif ../images/Emo168.gif באיזה תוכנית זה היה, היש סיכוי לשידור חוזר? תמיד שאני יוצאת יש משהו מעניין בטלוויזיה