ערן עכשיו בערוץ 23

שלמונזה

New member
אבל תסביר למה ../images/Emo7.gif ../images/Emo168.gif

באיזה תוכנית זה היה, היש סיכוי לשידור חוזר? תמיד שאני יוצאת יש משהו מעניין בטלוויזיה
 
למעלה