ערכת ביוץ קנדית

אירית7

New member
ערכת ביוץ קנדית

נכנסתי לאתר הקנדי להזמין בדיקות ביוץ וממש לא מצאתי את הידיים והרגליים שם, יש מיליון אופציות ומחירים, אשמח לשמוע מה הכי כדאי ומשתלם להזמין וגם האם אין שום בעיה לתת להם מספר כרטיס אשראי דרך האינטרנט ועוד שאלה קטנה , כמה זמן לוקח עד שהערכה מגיעה? אם יש לכן המלצות לערכות אחרות אשמח גם לשמוע תודה
 

BaLuna

New member
היי אירית

בצד שמאל יש "רשימה", כשלקראת סופה יש גם אופציה של "בסט דיל" (בתרגום מילולי מעפן לעברית - לא היה לי כוח להיזכר איך כותבים דיל באנגלית
). צריך לשים לב שאת בוחרת את האופציה של משלוח מחוץ לארה"ב. בעיני זה מאוד משתלם (חוץ מהעובדה המצערת שביוץ עדיין לא התגלה, אבל גם חום השחר עוד לא קפץ אז כנראה שזה לא באשמת הערכות...), ולא היתה לי שום בעיה עם כרטיס האשראי. אם את רוצה יש אופציה להזמין דרך אתר "פוריות" הישראלי, ששם זה יותר יקר אבל בטוח יותר זול מאשר בפארמים, ולא חייבים לשלם בכרטיס אשראי, אפשר גם בצ'ק. בהצלחה!
 
אני התחלתי להשתמש בהן../images/Emo12.gif

היי אני גרה בארה"ב ובעלי הזמין לי את 20 י"ח ערכת ביוץ-5 בדיקות הריון ב11.50$$ .שאת נכנסת לאתר תרדי עד הסוף עד שתראי משבצות אפורות בתחתית שרשום בסטדיל .אין שום בעיה לתת להם את כרטיס האשראי הם אמינים.אני בכל מקרה קבלתי את הערכה אחרי 5 ימים והתחלתי להשתמש אחרי דקה ניתן לראות את התוצאה על המקלון.מקווה שעזרתי שיהיה לך בהצלחה
 
אני קניתי באתר פוריות

www.poriut.com יש שם כל מיני דילים, יש את הבסיסי שזה משהו כמו 20 בדיקות ביוץ ו-5 בדיקות הריון, שזה נראה לי מומלץ להתחלה (וגם לסוף
).זה עולה 180 ש"ח. בכל מקרה, אל תקני דרך האתר עצמו, שזה גם דרך חברה אמריקאית כמו באתר הקנדי, אלא יש שם את הטלפון והדואר האלקטרוני של רחל ענבר, מנהלת האתר, ותזמיני ישירות דרכה. יש הרבה בנות שקנו באתר הקנדי והן מאוד מרוצות, אני באופן אישי לא רציתי לקנות דרך האינטרנט, הם ביקשו יותר מדי פרטים לטעמי, אז הזמנתי אצל רחל במייל, הגיע כעבור יומיים או שלושה, לא זוכרת, ואח"כ שלחתי לה את הצ'ק בדואר. אני העדפתי לשלוח בדואר רשום, כדי שהצ'ק שלי לא ילך לאיבוד. עוד דבר- לא חייבים לקנות בדיוק את החבילות שבאתר, אני החלטתי שאני בודקת רק אחרי איחור ולכן הרכבתי לעצמי חבילה עם פחות בדיקות הריון.
 
למעלה