ערכי בטא

sharonbr2

New member
ערכי בטא

היי,
אני 12 יום אחרי הזרעה. בטא היום 53. לא הבנתי אם זה תקין או לא. מישהי יודעת איפה אפשר דרך מכבי לעשות בטא בשישי בתל אביב? אני לא אעמוד בלחץ... אני אחרי 4 הפלות..
 
זאת בטא חיובית וזה לטובה


לא יודעת לגבי מכבי בעיר אבל אם את בעניין יש לך את מעבדת רוזנבלט בגורדון.
&nbsp
 

efrat1120

New member
בדיקה בשישי

את יכולה לעשות במכבי ביגאל אלון, נדמה לי בין שמונה לתשע בבוקר.
 
למעלה