ערים ?

אני לא נהגתי שנה


 

Anna begins cc

New member
אני מהמרת על זה

שזו אשמתך,
נכון?..

וחוץ מזה, עכשיו יש לך את האופניים. זה יותר טוב :)
 

Anna begins cc

New member
ועוד אחרי המקלחת השבועית..

בא לי שאת תהיי שם כדי לצלם את זה ולשלוח לי :)
 
רבותיי!

ועכשיו! החתן! הצדיק בדורותיו!...



לא, סתם.

רגע, בוקר טוב.

רק רציתי לספר על הזכויות שיש לשקשוקה הזו.
בזכותה הצלחתי להתגבר ולצאת מן הפוך אל הפוח.

איזה קור יא באבאייי... תשע מעלות!
מה אני עושה פה מחוץ לאינקובטור? (בטונציה של מירי וחבשוש)
 
אולי לא תאמיני...

אבל פתחתי את הבוקר עם אותה שקשוקה מאתמול.
יצא משהו טוב - עם עגבניות שרי...


אין כמו לזרוק כמות נכבדת של תבלין על היד (התקדמתי, כבר לא מודד בכפית)
 
נו יופי

תגרה אותי עוד... למה להתעלל?

אין כמו לבשל כמו הסבתות שום דבר לא מדוד והכול יוצא טעים.
 
למעלה