ערים ?

זה נופל

אחרי הדייט הראשון


קשה לי למצוא מישהו שגם יעניין אותי וגם אמשך אליו.
 
מי הוא איש מעניין עבורך


מיס לא שרה...






את יכולה לצייר לי אותו?

---------
אגב,
ראית את האווטאר שעשיתי לא מזמן
 
לא, לא ראיתי

תראה לי?


לשאלתך,
מעניין עבורי זה מישהו שקודם כל תהיה לי שיחה איתו.
כמובן שהוא צריך להיות מבין עניין, שעולמו מלא.. כזה שיפרה אותי.
(אותי לא את הביציות שלי, לפחות בשלב הראשוני)
 


אני חושב שכבר ביקרת שם: [URL]http://misstorita.wordpress.com/about/[/URL]
(למטה, בסוף המאמר - ישנה תמונה בגדול שמשמשת גם כאווטאר בחלק התגובות ברשומות בבלוג המדובר).

לתשובתך,
"קודם כל תהיה לי שיחה איתו" - יש כל מיני סוגי שיחות - אחת היא - כמו שלנו כעת.
"שעולמו מלא" - במה?
"מבין עניין" - מה זה עבורך מבין עניין?...
 
יפה מאוד

מה שעשית שם.

בנוגע לדקויות, אני באמת צריכה להסביר?
שיחה זה המינימום לבקש, כזה שידע להקשיב ובאותה מידה לדבר בצורה עניינית.

לגבי עולמו.. שיהיה מלא בכל מה שרק ירצה, מה שעושה לו טוב.

מבין עניין.. זה קשה להסביר.. אני טיפוס שיש לו בעיית סבלנות קלה.
ואם הוא לא בחור שמבין מהר אז הוא בבעיה :)
 
חן חן.

אשמח לשתף אותך ואת החברים לפורום בציורי הנוף (גם את מציירת נופים, לא?)...

קראתי את ההרחבה שנתת על השאלות שלי - לרוב, מי משלושת הסעיפים, גורם לאותה 'נפילה' עליה אנו מדברים? (נקרא להם סעיף: שיחה, ממולא, חוסר סבלנות/מבין עניין).
 
לא.. הלוואי

כשהייתי נערה הייתי מציירת, מאז הפניתי את התחביבים שלי לתחום אחר של יצירה.

יאללה תביא מקבץ של ציורים, אני אוהבת.
 
ד"א

במשפחתי,
לא ראיתי שנהגו לחבוש כיפות כאלו.
אלא כיפות פשוטות יותר.
עם מטפחת סביב לראש.
 
זה רעיון טוב כי...

לא שזה שחרור
זה גם יחמם את הפוך


"הריני מוחל וסולח..." חוץ מ...אתה'תה'תה ואתה.
 
הגיעה השעה.

2 נאדים שוחררו
הגיעה העת לצאת לדרך


לילה טוב סוקרטס את לירי


"הריני מוח וסולח..." חוץ מאתה'תה'תה ואתה!
 
למעלה