ערים ?

א----ה
מה הוא


איפה אתה כל השבוע
 
אי שם פה בסביבה

היה לי שבוע לחוץ איף יו נאו וואט אי מין

מה איתך
מה עושים בימים הקפואים האלו ?
 
אני רוצה ללמוד לבשל

לא לבשל לבשל, בשביל זה יש נשים
סתם שקשוקות, ופסטה, וכל מיני אוכל חרטא כזה
 
אני אומר ש...

איזה נשמה ואיזה בא-טיח.
הנשים מבשלות אותך בסיר.


"...הא-מו-סיא לה-חם מן הו-או-ראס!"


תענה אומן...
 
איך הייתי מתבייש לברך בהתחלה

אני כולי יושב במסעדות תל אביביות
ופתאום קיבלתי על עצמי לברך
ואנשים מסתכלים עליך כאילו שאתה חולה נפש
גם אם הם חושבים שאתה מדבר לעצמך וגם אם הם מבינים שאתה מברך מבחינתם אתה גמור

איזה בושות, ועוד בהתחלה הייתי קורא מדף
איזה קשה זה להראות כמו יהודי ברחובות, זו היתה החוויה הכי מנוקרת שחוויתי בחיי
הלהיות תימני היה כלום ליד הלהיות יהודי
שום דבר לא היה חינם (ברוך השם) לשים כיפה על הראש היתה חוויה שורטת ומבישה
שהיא כלום לעומת ללכת עם ציצית בחוץ, שזה בכלל חושבים שזהו גמרת את הקרירה ומפה לאברבנל
רק שדימיינתי שאני תימני על אמת וניסיתי לגדל סימונים
פה כבר אנשים אקראיים רצו לדחוף לי רטלין

ואני כולה רוצה להיות יהודי כמו בתמונות של היהודים שלפני שהגיעו לחור הזה

אומן
 
מה כיפה?

אבל אתה בדואי


ועכשיו ברצינות..
נראה לי שזה תסריטים שלך בראש.
יש לי כמה חברים תל אביבים שמברכים על אוכל, מעולם לא שמתי לב שבוהים בהם.
 
אני צריכה

להתחתן בשביל זה..

אני חושבת שזה הכול עניין של ביטחון, אם אתה עושה משהו ממקום שלם
אז אתה כבר לא ממש שם לב לסביבה.
 
תאמיני לי שזה אחד המבחנים הכי קשים

בתשובה

פתאום את מבינה למה אומרים צבא השם
אתה בצבא, וזה לא 5/9 ואין חמשושים
זה מקומות שהטובים ביותר נמדדים שם שווה בן שווים

ואת לא צריכה להתחתן
את צריכה לקנות כיסוי ראש ולשים אותו על הראש שבוע
אם ישאלו תגידי סתם בא לי חשבתי שזה יפה
 
וואלה יש מצב שאנסה

מסקרנת אותי התחושה.

אני יודעת לומר שלי זה לא מוזר לראות נשים עם כיסוי ראש.
אולי כי אני מכירה את זה מקרוב.

אבל כן.. להיות דתי זה נורא קשה.. אתה עובד את ה'
אין קל בשום דבר.
 
עזבי. אל תתערבי...

זה עסק של תימנים. כי זה לא כיפה, זה זונגאבי. זה עם טין כזה שמחבר אותך במהירות על לשמים.




אתה באה לפרק איתנו כיכר לחם על השקשוקה הזו.
חאראם להשאיר למחר.
 
תשמע אדון מתח

תימני או לא..

לעולם אל תגיד לי לא להתערב, טוב?

כי אם מדברים על עדות אז המרוקאית שבי תצא.


עכשיו מזה זונגאבי?
 
למעלה