ערוץ 20 והפילוג לקבוצות

cadoriman

New member
ערוץ 20 והפילוג לקבוצות

אחרי עזיבתו של שי דיירי הבית התפלגו סופית ל2 קבוצות שוות של 4 ו4 ולכן חוץ מארוחות שישי הם תמיד מתפצלים להם בבית כל אחד עם ה"חברים" שלו אך במקום שבערוץ 20 יחלקו את זמן המסך שווה בשווה בין 2 הקבוצות הם בוחרים להתמקד רוב היום בקבוצה אחת בקבוצה של שפרה,לאון,צבר,רנין בכל יום יוצא לי כמה פעמים לצפות בערוץ 20 וחוץ משיחות הבוקר היומית של איתי ויוסי 90% משאר היום מסתכם בשיחות הלילות בחצר או בארוחות השחיטות של שפרה בזמן שכולם צופים בה ומלכלכים על איתי והבובלילים מה שבטוח זה שיש להפקה אינטרס פה אולי הם רואים את ההצלחה ואת אהדה כלפי יוסי ורוצים לאזן קצת את הכוחות ולתת זמן מסך(=כוח) לקבוצה של שפרה אז מה אתם חושבים על זה?
 

nuno12

New member
תצטרף לעצומה ויחד נעיף אותה לאלף הרוחות

שבבית המטונף שלה תקרא לאנשים - "שאריות אדם" חוצפנית אפס
 
יו, כמה רעש עשו סביב האמירה הזו

לדעתי הוא בסך הכל התכוון לאנשים שנשארו. אז אמר שאריות אדם. אנשים שנשארו, שאריות של אנשים מתוך כל החבורה שבחלקה הודחה, ולא כולם אהודים עליו. אצל שיפרה זה העלה אסוציאציה לשיר של עמיחי שהשתמש בביטוי הזה. מן הסתם צבר לא הכיר את השיר. (ובטח ובטח לא ידע לנתח אותו כמו שעושים בשיעורי ספרות כדי להגיע למשמעות אליה התכוון המשורר.....)
 

איתי בל

New member
מראים מה שמעניין

צבר מאוד קרוב לשפרה שפרה מאוד קרובה ללאון צבר מתקרב לרנין כולם אוהבים את כולם יוסי...אוהב את הבת שלו להפך אבל הם לא כזה קרובים ולא כזה מדברים איתי וונסה סבבה עם אחד השני אבל מה יש להם לשבת עכשיו עם יוסי ועינב הם לא באמת קבוצה אין יותר מידי עניין חוץ מזה אני חושב ששי דאג לכך שגם ונסה ואיתי עברו קבוצה לא כל כך מבחינה מאוחדת אבל הם לא מזוהים עם יוסי ועינב
 
למעלה